صالحی

نماینده مردم شریف شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: فولاد مبارکه در ساماندهی حوزه حمل و نقل جاده‌ای اقدامات قابل تقدیری انجام داده و انتظار می‌رود به منظور تسهیل در سرویس‌دهی و ارسال بهتر کالا و محصولات تولیدی به تمامی نقاط کشور و بالعکس، رسالت خود را در این بخش کامل‌تر کند.

پروین صالحی نماینده مردم شریف مبارکه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه آئین افتتاح و بهره‌برداری از انبار گمرک اختصاصی شرکت فولاد مبارکه و افتتاح پروژه‌های حمل و نقلی شرکت حمل و نقل توکا در گفتگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: فولاد مبارکه در زمینه ساماندهی راه‌ها اقدامات خوبی انجام داده است ولی اتنظار می‌رود به منظور تسهیل سرویس‌دهی و ارسال بهتر کالا و محصولات تولیدی به تمامی نقاط کشور و بلعکس، رسالت خود را در این بخش کامل‌تر کند.

وی از منطقه شهرستان مبارکه به عنوان قطب صنعتی کشور یاد کرد و افزود: از این نظر که حمل و نقل بُعد زیرساختی صنعت را تشکیل می دهد، به معنی واقعی به حضور کارشناسان و کمیته‌های بسیار قوی نیاز در این زمینه نیاز است تا با انجام کارهای کارشناسی در این حوزه شرایط بهتری در حمل و نقل را شاهد باشیم.

وی با تاکید بر ایجاد چنین کمیته‌هایی در شهرستان گفت: باید مشکلات حمل و نقلی منطقه به طور ویژه در کمیته‌های ذکر شده مطرح و حل شود. در این کمیته‌ها می‌توان از تجارب و ظرفیت‌های همه دلسوزان این بخش و حتی رانندگان عزیز بهره‌مند شد تا در آینده بسیار نزدیک شاهد فراهم شدن کیفیت بهتری برای حمل و نقل کالا و محصولات تولیدی در منطقه صنعتی شهرستان مبارکه باشیم.

صالحی اظهار امیدواری کرد: امیدواریم با همدلی و هم‌صدایی همه ارگان های ذی‌ربط بتوانیم مشکلات این بخش را حل کنیم تا رتبه شهرستان و استان را در این زمینه ارتقاء دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =