استارتاپ

معاون طرح و برنامه وزارت صمت گفت: استارتاپ ها، این توانمندی را دارند تا بتوانند در این تحولات در کنار بخش صنعت و معدن باشند.

به گزارش ایراسین، سعید زرندی معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در حاشیه بازدید از بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک «الکامپ» با اشاره به اهمیت نقش فناوری در صنعت، گفت: موضوع اینترنت اشیا که از اجزا مهم انقلاب چهارم صنعتی می باشد در کشور ما هم آغاز شده، اما نباید بگذاریم فاصله ما با تحولات صنعت در دنیا زیاد شود.
زرندی در ادامه با اشاره به زیرساخت های موجود در کشور، گفت: زیرساخت های لازم این تحولات در کشور فراهم است و در بخشهای هم باید فراهم شود اما نکته مهم اهمیت دادن و ضرورت دانستن این موضوع است که نیازمند تغییرنگاه است.

 وی در ادامه افزود: شرکتهای موفقی در بخش فناوری ایجاد شده است که می تواند در این زمینه به کمک صنعت بیایید و صنعت هم باید خود را برای این تغییرات آماده کند.

زرندی با تاکید بر اینکه استارتاپ ها نقش تعیین کننده ای در بخش های مختلف صنعت دارند گفت: استارتاپ ها، این توانمندی را دارند تا بتوانند در این تحولات در کنار بخش صنعت و معدن باشند.

وی در ادامه گفت: در نظام توزیع و تجارت هم شرکت های فناور می توانند کمک بزرگی به فروش تولیدات واحدهای صنعتی بکنند.

معاون طرح و برنامه وزارت صمت با اشاره به نقش شرکت های دانش بنیان گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت نقش تسهیل کننده در ایجاد ارتباط بین تولید و این شرکت ها ایفا خواهد کرد. آمادگی داریم تا با کمک انجمن ها و تشکل های این بخش، ارتباط مناسبی را بین این دو بخش ایجاد نماییم.

زرندی در پایان با تاکید بر حمایت وزارت صمت از شرکت های کسب و کار اینترنتی گفت: شرکت های فناور و استارتاپ ها در کسب و کار ، فضای جدیدی را بوجود آورده اند که وزارت صنعت،معدن و تجارت از آن حمایت می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =