JSW

یکی از بزگترین فولادسازان هند تا ۵ سال آینده در کسب‌وکارهای غیرفولادی سرمایه‌گذاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، رئیس هیئت مدیره JSW یکی از بزگترین فولادسازان هند اعلام کرد که این شرکت تا ۵ سال آینده در کسب‌وکارهای غیرفولادی سرمایه‌گذاری می‌کند.

ساجان جیندال، رئیس هیئت مدیره این شرکت با اعلام این خبر افزود: سرمایه‌گذاری‌ها بر تجارت فولاد، انرژی سبز، سیمان و رنگ‌های صنعتی و همچنین ساخت یک بندر سبز جدید خواهد بود.

وی افزود: حجم این سرمایه‌گذاری‌ها در پنج سال آینده، یک میلیون کرور روپیه خواهد بود که این مقدار از سرمایه‌گذاری‌ در ایالت کارناتاکا که کارخانه اصلی فولاد ویجایاناگار در آن مستقر است انجام خواهد شد.

جیندال خاطر نشان کرد: این سرمایه‌گذاری‌ها به خاطر این است که کارناتاکا در توسعه صنایع پیشگام بوده و همچنان به ارائه اکوسیستمی ادامه می دهد که کارآفرینی و نوآوری را در هسته‌های خود پرورش می‌دهد.

وی تصریح کرد: کارناتاکا با توجه به آموزش با کیفیت، حاکمیت فعال و سیاست‌گذاری موثر در این ایالت، بنگلور را نیز به پایتخت اولیه هند تبدیل کرده است و موقعیت خود را به عنوان یکی از مقاصد سرمایه‌گذاری در هند حفظ کرده است.

رئیس هیئت مدیره JSW تأکید کرد: بنگلور نه یک شبه و نه به صورت تصادفی به دره سیلیکون و مرکز تحقیقات هند تبدیل شد و برای ایجاد این اکوسیستم و امنیت نیاز به دیدگاهی جسورانه همراه با فداکاری بسیار زیاد رهبران سیاسی و صنعتگران این کشور بوده است.

JSW یکی از مهم‌ترین فولادسازان هند است که تولید آن حدود ۳۸ میلیون تن در سال است. این شرکت قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ ظرفیت تولید خود را تا ۵۰ میلیون تن افزایش خواهد داد. JSW نه تنها در تولید فولاد خام بلکه در سراسر زنجیره فولاد، از سنگ تا رنگ سرمایه‌گذاری نموده و فعال است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =