عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیشنهادی دولت سیزدهم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بسته حمایت از کسب و کارهای مجازی از جمله معافیت‌های مالیاتی و غیره آماده شده که در هفته آینده اعلام خواهد شد.

به گزارش ایراسین، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش از ظهر امروز -چهارشنبه - در حاشیه جلسه هیئت وزیران در برنامه زنده تلویزیونی با اشاره به اینکه توسعه اقتصاد دیجیتال و حمایت از کسب و کارهای فضای مجازی است یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم است، اظهار داشت: از این رو کارگروه مربوطه دیروز مصوبه بسیار خوبی را برای کسب و کارهای مجازی صادر کرد.

وی با بیان اینکه روزگذشته معافیت‌های مالیاتی برای کسب و کارهای فضای مجازی و تسهیلات بانکی و … در قالب ۱۵ ماده به تصویب رسید، اضافه کرد: پس از نهایی شدن برای اطلاع رسانی آن برنامه خبری خواهیم داشت، انتظار این است با توجه به این مصوبه خونی جدید در رگ‌های این اقتصاد جاری شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه فروش فیلترشکن مجاز نیست اما هنوز برای آن جرم انگاری نشده است، ابراز داشت: باید توجه داشت که استفاده از این ابزار دست کلاهبرداران هکرها را برای نفوذ در سیستم کاربران باز می‌گذارد.

وی با بیان اینکه به منظور حمایت از کسانی که در پلتفرم‌های داخلی را استفاده می‌کنند بسته تبلیغاتی پیش بینی شده است، اضافه کرد: با این روش در مدت زمان کوتاهی سودآوری خوبی برای این افراد ایجاد می‌شود.

زارع‌پور در خصوص آخرین وضعیت برداشتن فیلتر واتساپ و اینستاگرام به عنوان دو پلتفرم خارجی نیز تصریح کرد: مراجع ذی صلاح باید در این زمینه تصمیم گیری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =