• ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
  • کد خبر: 29378
  • readingTime: ۱ دقیقه
جایزه Steelie

با اعلام کمیته داوری جایزه Steelie، شرکت‌های برتر این جایزه جهانی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، با اعلام کمیته داوری جایزه سالانه Steelie، شرکت‌های برتر فولادی سال ۲۰۲۲ میلادی در زمینه‌های مختلف معرفی شدند.

این جایزه امسال نیز طبق سال‌های گذشته در شش بخش به شرکت‌های فعال اهدا شد.

در بخش تولید فولاد کم‌کربن جایزه امسال به Ansteel Group Corporation Limited برای تولید فولاد با شارژ کوره بلند با انتشار کم CO۲ مبتنی بر گلوله‌های سیلیکون بالا اهدا شد.

در بخش نوآوری سال، جایزه برای تولید فولاد با فناوری الکترولیتی AC و با عرض زیاد به پوسکو اهدا شد. همچنین پوسکو جایزه بخش تعالی پایداری را به خاطر بازیافت ضایعات پوسته برای فولادسازی پایدار از آن خود کرد.

در بخش تعالی در ارزیابی چرخه زندگی تاتااستیل به خاطر ارائه مدلی کاربردی برای حمایت از نوآوری و تفکر چرخه عمر تعامل مشتری در زنجیره ارزش فولاد در این قسمت صاحب عنوان برتر شد.

در بخش تعالی در آموزش و پرورش، ترنیوم برای اجرای برنامه صدور گواهینامه شایستگی‌ها برای وظایف مخاطره آمیز(CCRT) جایزه این بخش را به خود اختصاص داد.

جایزه برتری در برنامه های ارتباطی نیز Gerdau S.A برای تغییر چهره صد ساله و تبدیل شدن به شرکتی فولادی با بالاترین تعامل جهانی رسید.

جوایز Steelie از مشارکت شرکت‌های عضو در انجمن جهانی فولاد طی یک دوره یک ساله قدردانی می‌کند.

انجمن جهانی فولاد worldsteel یکی از بزرگ‌ترین و پویاترین انجمن‌های صنعتی در جهان است که در بسیاری از کشورهای بزرگ تولیدکننده فولاد عضویت دارد. worldsteel نماینده تولیدکنندگان فولاد، انجمن‌های ملی و منطقه‌ای صنعت فولاد و مؤسسات تحقیقاتی فولاد است که اعضای این انجمن حدود ۸۵ درصد از تولید جهانی فولاد را تشکیل می‌دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =