پروین صالحی

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن در گزارش تحقیق و تفحص فولاد مبارکه موج‌سواری کرد و افکار عمومی متأثر شدند این گزارش باید در مسیری بدون هیاهو و جنجال با تائید و یا رد مقامات قضایی رسیدگی می‌شد و سپس اطلاع رسانی صورت می‌گرفت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، پروین صالحی مبارکه، نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه افتتاح میدان شهید لاوی شهر مبارکه در خصوص گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اظهار کرد: بعد از انقلاب روی صنعت فولاد که مولود انقلاب و از برندهای نظام جمهوری اسلامی ایران است حساسیت‌های ویژه‌ای وجود داشته است.

وی ادامه داد: همواره اعتقاد ما این است که در صنعت فولاد در کنار دقت و پویایی در تولید، سیستم اداری و کاری نیز سیستم سالمی باشد و باید توجه داشت که هدف مجموعه فولاد مبارکه بسیار بزرگ و در جهت اهداف کشور است اما از آنجایی که ممکن است ما در هر تخلفی را شاهد باشیم باید از راه درست آن بررسی کنیم.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گزارش اعلام شده ناشی از تحقیق و تفحص در مجلس در خصوص فولاد مبارکه به جای اینکه کام مردم را شیرین کند، تلخی‌های زیادی را به همراه داشت، اضافه کرد: دشمن در این زمینه موج‌سواری کرد، افکار عمومی را متأثر کرد و چه خوب بود که در مسیری بدون هیاهو و جنجال این کار انجام و با تائید و یا رد مقامات قضایی این موضوع رسیدگی می‌شد تا پس از تشخیص دستگاه قضایی برای مردم اطلاع‌رسانی می‌شد.

وی افزود: انتشار گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه برای ملت ایران یک تجربه شد تا این تجربه در مراحل بعدی در کشور با دقت و اعمال نظر بیشتری ورود کنیم.

صالحی مبارکه در خصوص افتتاح میدان شهید لاوی که با تلاش و سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه محقق شد اضافه کرد: باید توجه داشت که این میدان در راستای کاهش تصادفات و به جای طرحی که سال‌ها به صورت اشتباه راه‌اندازی شده بود، به بهره‌برداری رسید. از همه زحمات مدیرعامل و پرسنل اجرایی فولاد مبارکه برای بهره‌برداری از این پروژه که امنیت جاده‌ای را برای مردم منطقه به ارمغان می‌آورد قدردانی می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =