• ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
  • کد خبر: 25665
  • readingTime: ۱ دقیقه
آندره‌آ استراماچونی

باشگاه استقلال با استعفای فرهاد مجیدی موافقت کرد و بر اساس برخی شایعات استراماچونی سرمربی پیشین استقلال نزدیک‌ترین گزینه جانشینی مجیدی است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، فرهاد مجیدی پس از ثبت رکورد قهرمانی بدون باخت با تیم فوتبال استقلال از سمت خود استعفا کرد. بر اساس بیانیه مجیدی او قرار است در فصل آینده در یکی از تیم‌های لیگ امارات مربیگری را ادامه دهد. رفتن مجیدی شوک بزرگی به هواداران و مدیران باشگاه استقلال داد و بسیاری تا زمان اعلام رسمی این خبر توسط خود مجیدی، رفتن دوباره او به امارات را باور نکردند.

اما مجیدی با اعلام رسمی این خبر در صفحه شخصی خود، شایعات را تایید کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که باشگاه استقلال پیش‌تر تاکید کرده بود که مجیدی با این تیم قرارداد دارد.

اما در روزهای گذشته باشگاه استقلال با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که هیات مدیره باشگاه با استعفای مجیدی موافقت کردند و در روزهای آینده سرمربی جدید این باشگاه اعلام می‌شود.

از حوالی باشگاه استقلال خبر می‌رسد که با توجه به اینکه گزینه‌های ایرانی در دسترس نیستند، این باشگاه مربی خارجی به خدمت می‌گیرد و نزدیک‌ترین گزینه به باشگاه آندره‌آ استراماچونی، سرمربی پیشین تیم استقلال است.

استراماچونی یک دوره کوتاه سرمربی استقلال بود و به دلیل برخی مشکلات مدیریتی از این تیم جدا شد. این سرمربی ایتالیایی در حال حاضر با تیم الغرافه قرار داد دارد و باشگاه استقلال برای متقاعد کردن او کار سختی در پیش دارد.

در کنار استراماچونی، نام رزوان لوچسکو سرمربی اهل رومانی که سابقه قهرمانی در آسیا با الهلال را دارد، به عنوان یکی دیگر از گزینه‌های استقلال مطرح شده است.

زوران مامیچ سرمربی اهل کشور کرواسی که سابقه سرمربیگری النصر و الهلال عربستان و العین امارات را دارد و دوران خوبی را در العین گذرانده، گزینه دیگر استقلال است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =