استراماچونی + نکونام

آندره‌آ استراماچونی مذاکره با تیم فوتبال استقلال را تکذیب کرد تا بیش از پیش گزینه‌های ایرانی مد نظر آبی پوشان به نیمکت استقلال نزدیک شوند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، پس از خداحافظی فرهاد مجیدی و ترک نیمکت تیم استقلال، شایعات پیرامون سرمربی بعدی تیم قهرمان لیگ برتر بسیار زیاد شده است. در روزهای پیش خبر می‌رسید که هیات مدیره باشگاه استقلال تمرکز خود را بر روی گزینه‌های خارجی گذاشتند و در صدر لیست آن‌ها نام آندره‌آ استراماچونی، سرمربی فعلی تیم الغرافه و سرمربی سابق استقلالی‌ها دیده می‌شود.

در حالی که بسیاری از رسانه‌ها خبر از توافق باشگاه استقلال و این سرمربی ایتالیایی می‌دادند، روز گذشته استراماچونی با انتشار متنی در بخش استوری صفحه شخصی خود هرگونه مذاکره با تیم استقلال را تکذیب کرد.

او نوشت: «گمانه زنی‌هایی در مورد بازگشت من به استقلال وجود دارد، من قویا تکذیب می‌کنم هر مذاکره و پیشنهادی را تا این لحظه. من این گمانه زنی‌ها را نمی‌پسندم. از قهرمانی استقلال خوشحال شدم و طرفداران استقلال در قلب من جای دارند و امیدوارم جواب محبت‌های آن‌ها را در زمین بدهم اگر شرایط مناسبی وجود داشته باشد.»

نکونام به نیمکت استقلال نزدیک‌تر شد

با این متن، استراماچونی اگرچه هرگونه پیشنهاد و مذاکره با باشگاه استقلال را تکذیب کرده، اما به نوعی در بند دوم چراغ سبزی نیز برای حضور احتمالی روی نیمکت استقلال نشان داده است.

از طرفی در بین گزینه‌های ایرانی باشگاه استقلال، نام جواد نکونام، سرمربی فعلی تیم فوتبال فولاد خوزستان از همه قوی‌تر است. نکونام به نظر می‌رسد که گزینه ایرانی مطلوب باشگاه استقلال باشد، بازیکنی که همچون فرهاد مجیدی برای سکوهای آبی یک پیشکسوت محسوب می‌شود.

نکونام که با تیم فوتبال فولاد خوزستان قرار دارد برای فصل آینده از مدیران فولادی تمدید با تمام بازیکنان فعلی فولاد و جذب چند بازیکن تراز اول را خواستار شده است. او می‌خواهد با جذب بازیکنان مدنظرش تیمش را راهی جنگیدن برای عنوان قهرمانی کند و به نظر می‌رسد دیگر به جنگ برای عنوان چهارمی و یا سهمیه آسیایی قانع نیست.

باید منتظر ماند و دید که جمع بندی هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال روی کدام یک از گزینه‌های ایرانی و خارجی است و نیمکت پرحاشیه استقلال پس از فرهاد مجیدی به دست چه کسی خواهد افتاد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =