• ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸
  • کد خبر: 24442
  • readingTime: ۲ دقیقه
محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از طرفی بازی آخر وقتی نمی‌تواند هم‌زمان برگزار شود، نشان می‌دهد که AFC باید با مسئولیت بیشتر بازی‌ها را برگزار کند. امیدوارم آدم‌های قوی‌تری در کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم‌گیری‌ها را بر عهده داشته باشد تا اتفاقات بهتری رخ دهد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران امروز، دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی الدحیل قطر اظهار کرد: آخرین بازی این دوره از مسابقات است و ما هنوز برای صعود شانس داریم، اما وضعیت گروه پیچیده است. از آن جایی که بازی‌های آخر گروه هم‌زمان نیست کار ما را پیچیده‌تر می‌کند.

وی گفت: در بازی رفت برابر الدحیل شکست خوردیم و با یک تیم خوب بازی داریم. باید برنامه‌ریزی دقیقی برای بازی داشته باشیم تا از آخرین شانس خود استفاده و بهره لازم را ببریم. در ابتدا باید کار خودمان را به نحو احسن انجام دهیم و سپس امیدوار باشیم شرایط برای صعود ما رقم بخورد. تا زمانی که بازی خوب و قابل دفاعی نداشته باشیم نمی‌توان انتظاری داشت، بنابراین باید بازی با برنامه تا لحظه آخر داشته باشیم.

نویدکیا درباره غیبت سه بازیکن کلیدی سپاهان در بازی برابر الدحیل نیز افزود: همیشه بازیکنان نشان دادند که چه یک دقیقه و چه ۹۰ دقیقه برای تیم بازیک کنند، با تمام وجود بازی می‌کنند. اگرچه سه بازیکن را در اختیار ندارم، اما بازیکنان جانشینی هستند که تمام تلاش خود را برای تیم خواهند کرد. خیالم راحت است که بازیکنان با تمام وجود کار خود را جدای هر نتیجه انجام خواهند داد. بازیکنان با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش خواهند کرد.

در واکنش به پرسشی مبنی بر فرصت‌سوزی‌های سپاهان در بازی قبلی و اینکه این تیم می‌توانست صعود خود را قطعی کرده باشد، خاطرنشان کرد: فوتبال یک زندگی است و این اتفاقات در آن رخ می‌دهد. نمی‌توان به گذشته برگشت و غصه از دست رفتن موقعیت‌ها را خورد. در فوتبال باید به آینده نگاه کرد و نگاه به گذشته از نظر روحی و روانی شرایط تیم را سخت می‌کند. باید بازی به بازی شرایط خود را بهبود بخشیم و فوتبال بهتری را نمایش دهیم. اینکه تیم ما موقعیت‌های زیادی خلق می‌کند، یعنی تیم خوبی در اختیار داریم و این موضوع برای آینده باشگاه مهم است.

درباره میزبانی و شرایط برگزاری رقابت‌ها تاکید کرد: یکی دو روز اول مشکلاتی داشتیم و آن مشکلات نیز تقصیر میزبان گروه یعنی باشگاه التعاون نبود. از فدراسیون فوتبال عربستان و التعاون ممنونم و همه چیز عالی بود. نقطه تاریک میزبانی نبود کمک داور ویدیویی بود که مقصر این موضوع نیز AFC است. از طرفی بازی آخر وقتی نمی‌تواند هم‌زمان برگزار شود، نشان می‌دهد که AFC باید با مسئولیت بیشتر بازی‌ها را برگزار کند. امیدوارم آدم‌های قوی‌تری در کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم‌گیری‌ها را بر عهده داشته باشد تا اتفاقات بهتری رخ دهد. اینجاست که دلیل عدم پیشرفت فوتبال ما علی‌رغم سرمایه‌گذاری زیاد نمایان می‌شود، زیرا مسئولان باید حرفه‌ای‌تر باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =