• ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵
  • کد خبر: 24443
  • readingTime: ۱ دقیقه
سپاهان اصفهان ۴ _ ۱ نفت مسجد سلیمان

بازیکن تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد که فوتبال غیر قابل پیش بینی است و این تیم شانس صعود از گروه خود در رقابت‌های آسیایی را دارد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در آخرین بازی خود در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ از ساعت ۲۱:۴۵ فردا، سه شنبه به مصاف تیم الدحیل قطر می‌رود و برای داشتن شانس صعود تنها به پیروزی در این بازی حساس نیاز دارد.

امیدنورافکن، بازیکن تیم سپاهان در نشست خبری پیش از این بازی اظهار کرد: در بازی قبلی برابر پاختاکور و در لحظه آخر یک ضربه نفس‌گیر با فاصله کم وارد دروازه ما نشد و برگشت همان توپ را سجاد شهباززاده تبدیل به گل برتری سپاهان کرد. این نشان می‌دهد فوتبال پیش بینی شده نیست و می‌توانیم با پیروزی برابر الدحیل از گروه خود صعود کنیم. امیدوارم همه بازیکنان و هم‌تیمی‌ها بهترین بازی خود را ارائه دهند تا بتوانیم با ۱۰ امتیاز منتظر بازی‌های بعدی باشیم و به مرحله بعدی صعود کنیم.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر شرایط بدنی و روحی تیم سپاهان بعد از ۲۰ روز بازی تصریح کرد: بعد از این روزها الان موقعی نیست که بخواهم درباره خستگی و تحت فشار بودن صحبت کنم. بازی مهمی پیش روی داریم فردا و باید بهترین عملکرد را داشته باشیم و با تمام توان بازی کنیم تا بهترین نتیجه را برای سپاهان و مردم خوب کشورمان کسب کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =