تیم هندبال سپاهان

تیم هندبال سپاهان با کسب برتری برابر مس کرمان به عنوان صدرنشین لیگ را به پایان رساند و باید به مرحله پلی‌آف برود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در بازی آخر مرحله سوم دور برگشت لیگ برتر هندبال شامگاه امروز، جمعه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه شهید میثمی اصفهان میزبان مس کرمان بود. این بازی در نهایت با نتیجه ۲۷ بر ۲۲ به سود سپاهان به پایان رسید تا این تیم به عنوان صدرنشین لیگ برتر هندبال وارد مرحله پلی‌آف شود.

گزارش این بازی به شرح زیر است:

گزارش بازی

بازیکنان تیم فولاد سپاهان: مجتبی حیدرپور، میلاد قلندری، عادل اسدی، یاسین کبیریان‌جو، کامیار طاهری، محمد زمانی، سید متین صفوی، محمد سیاوشی، محمد کیانی، محمدرضا صادقی، محمدرضا امیری، وحید مسعودی، علیرضا کاظمی، سعید برهانی، شهاب صادق‌زاده و سعید پورقاسمی
سرمربی: مجید رحیمی‌زاده

بازیکنان تیم مس کرمان: مهرشاد جاهد، عارف طائی، حسین جهانی، حسین ایرانمنش، کیانوش پالاد، ابوالفضل لطفی، رسول کاظمی، محسن هنزایی، علیرضا دادوند، علی آبادی خواه، ایگور چیسیلف، امیدرضا رباط، سید مهدی رضوی، الکساندر کوچتکو، امیر حسین پسندی
سرمربی: محسن اخگر

شرح بازی

نیمه اول: مهاجمان سپاهان موفق شدند با دو حمله پیاپی دو امتیاز از آن خود کنند و در همان ابتدای بازی از مسی‌ها پیشی بگیرند. همچنین توپ‌ربایی وحید مسعودی امتیاز شش را برای سپاهان به امرغان آورد. در ادامه این نیمه سپاهان تمرکز خود را بر کنترل بازی گذاشت و توانست با ضد حملات برق آسا روی اشتباهات حریف برتری خود را تثبیت کند. هفتمین امتیاز سپاهان توسط شهاب صادق‌زاده و در پی خطای علی آبادی خواه بازیکن مس کرمان ثبت شد. مسی‌ها در دقیقه ۱۷ بازی موفق به ثبت پنجمین امتیاز خود شدند و اختلاف امتیاز را مجددا کاهش دادند و به ۳ رساندند. در دقایق ابتدایی این نیمه، مس با ارائه یک بازی برتر توانست اختلاف را به حداقل برساند، اما با تغییرات و وقت استراحت رحیمی‌زاده سپاهان بار دیگر بر بازی مسلط شد و نیمه اول با نتیجه ۱۳-۱۱ به نفع سپاهان پایان یافت.

نیمه دوم: اولین و دومین امتیاز نیمه دوم توسط شهاب صادق زاده و میلاد قلندری ثبت شد. امتیاز گیری شاگردان رحیمی‌زاده در نیمه دوم هم ادامه داشت و اختلاف امتیاز در ابتدای این نیمه به هفت رسید. حملات خوب سمت بازیکنان سپاهان و دفاع ضعیف بازیکنان مس کرمان منجر به ایجاد این اختلاف شد. در دقیقه ۲۹ و در حالی که سپاهان با اینبار ۲۷ بر ۲۲ پیشتاز بازی بود درخواست وقت استراحت کرده کرد و بعد از آن هم امتیاز دیگری کسب نشد و سپاهان با نتیجه ۲۷ بر این ۲۲ پیروز این میدان شد.

گفتنی است، با نتایج کسب شده سپاهان اصفهان ۳۴ امتیازی شد و جایگاه اول جدول لیگ برتر را پیش از مرحله پلی‌آف کسب کرد. سپاهانی‌های باید در مرحله پلی‌آف به مصاف صنعت مس کرمان بروند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =