• ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱
  • کد خبر: 24076
  • readingTime: ۱ دقیقه
مهدی قشقایی‌راد، مربی تیم هندبال فولاد سپاهان

مربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان می‌گوید بازیکنان ما در ابتدا بازی را دست کم گرفتند اما در ادامه روند بهتری پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مهدی قشقایی‌راد مربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان پس از پیروزی مقابل ستارگان دشتستان گفت: معمولاً در بازی‌های بعد از دربی اصفهان، بازیکنان بازی‌ها را جدی نمی‌گیرند. همه تلاش ما بر این بود که بازیکنان بازی را جدی بگیرند و به پیروزی برسیم.

قشقایی‌راد در خصوص تیم ستارگان دشتستان افزود: دشتستان تیمی است که با توجه به بضاعت تیمی، بازی بسیار خوبی را با وجود بازیکنان جوان به نمایش گذاشتند.

مربی تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: در ابتدای دیدار، بازیکنان ما بازی را دست کم گرفتند و این منجر به اختلاف کم در امتیازات شد که با استراحت دادن با بازیکنان و استاده از بازیکنان جوان توانستیم به اختلاف امتیازی برسیم و فرصتی را جهت کسب تجربه بازیکنان جوان‌ترمان ایجاد کنیم و توانستیم سکان بازی را دست بگیریم. در چنین بازی‌هایی بین تیم‌های بالا و پایین جدول، معمولاً کسب تجربه برای تیم پایینتر و کاهش انگیزه برای تیم‌های بالاتر وجود دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر چه سه تن از بازیکنان ما دچار مصدومیت بودند، اما بازیکنان دیگر به خوبی توانستند در این بازی حاضر شوند.

گفتنی است، در روز سوم از مرحله سوم دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان ایران به میزبانی اصفهان تیم فولاد سپاهان اصفهان موفق شد با نتیجه ۳۲ بر ۲۱ مقابل ستارگان دشتستان به پیروزی دست یابد و صدرنشینی خود را در لیگ ادامه دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =