تیم هندبال سپاهان نوین

تیم هندبال سپاهان نوین و زغال سنگ طبس به تساوی رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم هندبال سپاهان نوین شب گذشته در مرحله سوم دور برگشت لیگ برتر هندبال در سالن شهید میثمی اصفهان پذیرای تیم زغال سنگ طبس بود. این دو تیم که در میانه جدول برای رسیدن به پلی‌آف رقابت سنگینی دارند، در نهایت به تساوی ۲۴ بر ۲۴ رضایت دادند تا امتیازات بین آن‌ها تقسیم شوند.

در نیمه اول این بازی دو تیم با تمام توان پا به میدان گذاشتند و در اکثر دقایق رقابت سخت و سنگینی بین آن‌ها در جریان بود. از طرفی سپاهان نوین که از حضور تماشاگران خود در سالن نیز بهره می‌برد، در دقایقی از بازی توانست برتری به دست آورد، اما حملات زهردار و سرعتی بازیکنان حریف اجازه نداد تا این اختلاف امتیاز زیاد شود. این نیمه در نهایت با تساوی ۱۴ بر ۱۴ دو تیم به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز دو تیم با تغییرات تاکتیکی به میدان آمدند و احتیاط بیشتری به خرج دادند، این تغییرات باعث شد تا به گل رسیدن برای دو تیم سخت‌تر شود. در نهایت در این نیمه نیز هر کدام از تیم‌ها ۱۰ گل به ثمر رساندند تا این بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد.

با این نتیجه سپاهان ۱۶ امتیازی شد و در رده پنجم جدول باقی ماند، همچنین زغال سنگ نیز با ۱۵ امتیاز به رده ششم تکیه زد تا هر دو تیم همچنان شانس صعود به مرحله پلی‌آف را داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =