• ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹
  • کد خبر: 23787
  • readingTime: ۱ دقیقه
گیورگی ولسیانی

مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: به رقابت‌های آسیایی نیامدیم تا تیم بازنده باشیم و در مرحله گروهی حذف شویم. ما اینجا هستیم تا به مرحله بعد صعود کنم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران فردا، پنجشنبه از ساعت ۲۱:۴۵ در اولین بازی خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ و در شهر بریده عربستان به مصاف تیم پاختاکور ازبکستان می‌رود.

گیورگی گولسیانی، مدافع تیم فوتبال سپاهان امروز، چهارشنبه و در نشست خبری پیش از این بازی اظهار کرد: در گروه سختی قرار داریم و بازی سختی را نیز مقابل پاختاکور در پیش روی داریم. اما در آمادگی کامل به سر می‌بریم و با تمرکز بالا پا به این رقابت‌ها می‌گذاریم. رقبا را آنالیز کردیم، به اینجا نیامدیم تا تیم بازنده باشیم و در مرحله گروهی حذف شویم. ما اینجا هستیم تا به مرحله بعد صعود کنم.

وی در پاسخ به سوالی درباره مهاجمان بلند قد پاختاکور و برنامه سپاهان برای مهار آن‌ها، گفت: نمی‌توانم به شما برنامه‌های تیم را بگویم، اما در ایران به بازی روبه‌روی مهاجمان بلند قد عادت داریم. همانطور که گفتم تیم ما از ابعاد مختلف تکنیکی، تاکتیکی، فیزیکی و روحی و روانی آماده مبارزه با رقبا است.

بازیکن تیم سپاهان تاکید کرد: ما یکی از بهترین‌ تیم‌های ایرانی هستیم که در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا فوتبال ایران را نمایندگی می‌کنیم. بنابراین تمام تلاش خود برای ارائه بهترین نمایش‌مان را انجام خواهیم داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =