• ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
  • کد خبر: 23773
  • readingTime: ۱ دقیقه
سپاهان 2 - فولاد خوزستان 1

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: با احترام به تمام حریف‌ها تلاش ما صعود به عنوان تیم اول گروه است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران فردا، پنجشنبه از ساعت 21:45 اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را مقابل پاختاکور برگزار می‌کند. سپاهان که در این رقابت‌ها علاوه بر پاختاکور ازبکستان با الدحیل قطر و التعاون عربستان نیز هم‌گروه است، به عنوان یکی از دو نماینده ایران حاضر شده و هم‌اکنون در شهر بریده عربستان حضور دارد.

سروش رفیعی، هافبک تیم سپاهان درباره شرایط مسابقات و در حاشیه تمرین سپاهان در عربستان اظهار کرد: آماده، سرحال و با تمرکز برای این مسابقات آمدیم، لیگ قهرمانان رویدادی است که در آن همه تیم‌ها پر قدرت و خوب ظاهر می‌شوند. مطمعنا بازی‌های سختی در این رقابت‌ها خواهیم داشت. لیگ را در سال جدید خوب آغاز کردیم و با یک برد خوب و با انگیزه بالا به عربستان آمدیم.

وی ادامه داد: در عربستان نیز باشگاه تمام تلاش خود را برای فراهم کردن بهترین امکانات گذاشته و شرایط هتل، چمن تمرینی و غیره خیلی خوب است. مثل همیشه زمانی که خارج از ایران هستیم امکانات مطلوب است و حسرت فقدان این امکانات در ایران با وجود استعدادهای زیاد برای ما می‌ماند. به هر حال باید همه تلاش و تمرکز خود را بگذاریم و نماینده شایسته‌ای برای مردم ایران و شهر اصفهان باشیم.

رفیعی با اشاره به شرایط گروه تاکید کرد: تمام تیم‌های حاضر در رقابت‌ها از کیفیت خوبی برخوردار هستند و هیچ تیمی را نمی‌توان گفت ضعیف است. پاختاکور و الدحیل از تیم‌های اسم و رسم دار آسیا هستند و تیم التعاون نیز با استفاده از امتیاز میزبانی شرایط خوبی دارد. با این حال ما نیز سپاهان هستیم که در آسیا آوازه‌ای داریم و مطمعنا تیم‌های حریف باید روی ما حساب کنند. با احترام به تمام حریف‌ها تلاش ما صعود به عنوان تیم اول گروه است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =