• ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹
  • کد خبر: 22610
  • readingTime: ۲ دقیقه
محمد جازان

مدیر تعالی سازمانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در مسیر تعالی سازمانی و استقرار سیستم‌های نوین مدیریتی حرکت می کند.

محمد جازان، مدیر تعالی سازمانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، پس از دریافت گواهی تعهد به تعالی در نوزدهمین همایش ملی تعالی سازمانی، در گفتگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در مسیر تعالی سازمانی و استقرار سیستم‌های نوین مدیریتی در حرکت است و به همین دلیل این باشگاه در نوزدهمین دوره ملی تعالی سازمانی که توسط مرکز سازمان تعالی مدیریت صنعتی برگزار می‌شود شرکت کرد.

وی افزود: از این رو در باشگاه سپاهان ابتدا ستاد تعالی سازمانی باشگاه را با محوریت واحد توسعه و فناوری باشگاه تشکیل دادیم و پس از آن دوره‌های آموزشی مدل تعالی سازمانی مدل1400 را برای همکارانمان در مجموعه باشگاه و اعضای ستاد برگزار کردیم؛ نهایتا پرسشنامه خودارزیابی مدل 1400 را به انضمام اظهارنامه تعالی در سطح گواهی تعهد به تعالی در باشگاه تکمیل و برای دبیرخانه مرکز سازمان تعالی مدیریت صنعتی ارسال کردیم.

مدیر واحد توسعه و فناوری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: ارزیابی باشگاه در تاریخ 27 بهمن ماه در دفتر باشگاه با حضور مدیرعامل، اعضای ستاد تعالی و ارزیابان محترم دبیرخانه ستاد تعالی برگزار شد و نهایتا منجر به اخذ گواهی تعهد به تعالی توسط باشگاه سپاهان شد.

وی بیان کرد: یک برنامه سالانه مدنظر ما است که باتوجه به اینکه دیدگاه و چشم انداز باشگاه سپاهان 5 ساله است، انتظار داریم تا هرسال مرتبه‌های بالاتر این جایزه را کسب کرده تا در نهایت به اخذ تندیس برسیم.

جازان ادامه داد: طبیعتا با تشکیل ستاد تعالی، برگزاری جلسات متعدد، شناسایی نقاط قوت و ضعف و تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای نقاطی که به عنوان نقاط بهبود مشخص شده است، در هرسال تلاش می‌کنیم تا رو به پیشرفت باشیم و انتظاراتی که مدل دارد را برآورده کنیم.

مدیر تعالی سازمانی باشگاه سپاهان با اشاره به اینکه باشگاه سپاهان در دهه 80 اولین باشگاه ایرانی بود که موفق به اخذ استانداردهای نوین مدیریتی ایزو9001، ایزو 10015 و ohsas18001شد. با بازگشت آقای ساکت به عنوان مدیرعامل باشگاه، بازگشت به استانداردهای نوین مدیریتی در دستور کار قرار گرفت و جلسات متعددی تشکیل شد، در همین راستا کارگروه‌ها و کارگاه‌های مختلفی برگزار شد که منجر به دریافت ایزو 9001 ورژن 2015 شد.

وی افزود: درحال حاضر دریافت گواهی‌نامه ایزو 45001 و ایزو 10015 در دستور کار باشگاه است. البته باشگاه سپاهان در ارتقاء مسیر خود و بهره‌وری باشگاه تنها به این موارد بسنده نکرده است و تلاش بر این است تا به استاندارهای لازم مدل تعالی دست یابد ضمنا همانطور که مدیرعامل محترم شرکت فولاد مبارکه مصاحبه کرده‌اند و شرکت فولاد مبارکه را در مسیر تعالی دیده‌اند، باشگاه سپاهان نیز در همین مسیر قرار خواهد گرفت.

مدیر واحد توسعه و فناوری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پایان گفت: از مدیرعامل محترم باشگاه آقای ساکت و معاونین محترم و تمام مدیران قسمت‌های مختلف باشگاه که کاملا هماهنگ با واحد توسعه و فناوری باشگاه بودند تا ما بتوانیم الان در این نقطه قرار بگیریم و برای اولین بار در بین باشگاه های کشور به دریافت گواهینامه ایزو 9001 ورژن ۲۰۱۵ افتخار کنیم و همچنین گواهی تعهد به تعالی که در کسب آن هم اولین باشگاه در ایران هستیم، قدردانی کنم. چراکه این امر، با کمک این دوستان و در مسیر ریل استاندارسازی‌ای بوده است که باشگاه سپاهان در آن قرار گرفته‌است ، به ویژه از ستاد تعالی باشگاه تشکر می‌کنم و امیدوارم تا بتوانیم به اهدافی که در سنوات آتی نیز درنظر گرفته‌ایم، دست یابیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =