• ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
  • کد خبر: 2253
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمد پژمان

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری در بازدید یکی از پروژه‌های بازآفرینی شهری در محله همت‌آباد اصفهان، علت عدم موفقیت چشمگیر دولت در پیشبرد طرح‌های نوسازی را «مقاومت مردم» دانست.

به گزارش ایراسین، محمد پژمان امروز در بازدید یکی از پروژه‌های بازآفرینی شهری در محله همت‌آباد اصفهان، علت عدم موفقیت چشمگیر دولت در پیشبرد طرح‌های نوسازی را «مقاومت مردم» دانست و عنوان کرد: مردم حس می‌کنند این مناطق فعلا مشکل دارد ولی دارای پتانسیل نهفته‌ای است که مسؤولان دولتی وشهرداری‌ها تلاش می‌کنند بعد از آزادسازی، از آن پتانسیل در راستای اهداف دیگری استفاده کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ضمن اشاره به لزوم استفاده از مشارکت مردمی در بازسازی این مناطق عنوان کرد: آزادسازی منجر به بهبود خدمات عمومی و ارتقای سطح زندگی مردم و در نهایت به نفع مردم خواهد بود.

وی ضمن بی‌بدیل دانستن مشارکت مردم این منطقه در نوسازی بافت فرسوده تصریح کرد: در کشور برای انجام کارها زمان‌بندی نداریم و در بسیاری از موارد به تعهدات خودمان عمل نکرده‌ایم که موجب بی‌اعتمادی در مردم شده است، اگر بتوانیم با تسهیل فرآیند اجرای این طرح نمونه موفقی را به نمایش بگذاریم مردم سایر مناطق نیز برای پیش قدم شدن تشویق خواهند شد.

پژمان به نقش محوری شهرداری اشاره و خاطرنشان کرد: هر میزان که بتوانیم از منابع دولتی‌کمک خواهیم کرد، ما از مدیریت شهری انتظار داریم که حداکثر همکاری را داشته باشد.

معاون وزیر راه تاکید کرد: تصور در شرکت‌های عمران مبنی بر این‌که باید دولت همه زمینه ها را فراهم کند تا ساخت و ساز انجام شود غلط است اما در حال طراحی ساز و کاری هستیم که خارج از بروکراسی های موجود اجرای این پروژه‌ها را تسهیل کند.

به گزارش فارس، بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از محله همت‌آباد با هدف اطلاع از روند پیشرفت پروژه‌های بازآفرینی شهرداری و با همراهی نوروزی شهردار اصفهان انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =