فوتسال سپاهان اصفهان و زندی بتن کلاردشت

در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال ایران، فولاد مبارکه سپاهان از مقاومت البرز پذیرایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال ایران روز شنبه ۳۰ بهمن‌ماه با انجام ۵ بازی آغاز و روز چهارشنبه چهارم اسفندماه ۱۴۰۰ با برگزاری ۲ دیدار دیگر به پایان خواهد رسید.

تیم فولاد مبارکه سپاهان که ۲۷ امتیازی است و در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد در سالن آبفای اصفهان میزبان مقاومت البرز می‌باشد، مقاومت تا به اینجای کار نتایج بسیار خوبی کسب کرده و امتیاز گرفتن از این تیم مقداری سخت است. نماینده البرز در هفته گذشته مقابل تیم دوم جدول یعنی کراپ الوند ایرانیان به تساوی ۳ بر ۳ دست یافت و با ۴۹ امتیاز و با تفاضل گل کمتر نسبت به کراپ در رده سوم جای گرفته است.

از طرفی شاگردان احمد باغبانباشی در تیم فولاد مبارکه سپاهان هفته ۲۲ و در دربی اصفهان با ۳ گل مغلوب گیتی پسند صدرنشین شد، اکنون طلایی‌پوشان اصفهان به دنبال شکست مقاومت سخت‌کوش هستند تا شرایط بهتری در جدول رده بندی برای خود مهیا کنند.

مصاف سپاهان با مقاومت سخت‌کوش/ تقابل گیتی صدرنشین با قعرنشین

دیگر تیم اصفهانی یعنی گیتی‌پسند روز چهارشنبه چهارم اسفندماه میهمان قعرنشین لیگ یعنی شهروند ساری می‌باشد، شهروندی که در بحران به سر می‌برد و در ۲۲ بازی گذشته تنها ۲ پیروزی کسب کرده است.

گیتی‌پسند اصفهان با یک بازی کمتر و ۵۲ امتیاز صدرنشین لیگ محسوب می‌شود و با توجه به شرایط شهروند باید ۳ امتیاز این بازی را به حساب شاگردان محمد کشاورز واریز کرد.

برنامه هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال:

شنبه ۳۰ بهمن ماه- ساعت ۱۶:۰۰

فردوس قم- شرکت ملی حفاری ایران-شهید حیدریان- قم

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان-مقاومت البرز- آبفا-اصفهان

چیپس کامل مشهد- فرش آرا مشهد-کارگران- مشهد

سن ایچ ساوه-فولاد زرند ایرانیان-فجر- ساوه

زندی بتن کلاردشت- کراپ الوند-بعثت- کلاردشت

چهارشنبه ۴ اسفند ماه-ساعت ۱۶:۰۰

مس سونگون ورزقان-راگا ری- شهید پورشریفی-تبریز

شهروند ساری-گیتی پسند اصفهان-سید رسول حسینی- ساری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =