فوتسال سپاهان اصفهان و زندی بتن کلاردشت

تیم فوتسال فولاد مبارکه سپاهان در هفته بیست و یکم لیگ برتر ایران به مصاف چیپس کامل مشهد خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال مردان ایران روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۶ برگزار خواهند شد. فردا پنجشنبه ۳ دیدار برگزار و ۴ دیدار دیگر روز جمعه انجام خواهد شد تا پرونده هفته بیست و یکم بسته شود.

در آغاز این هفته، تیم‌های چیپس کامل مشهد و فولاد مبارکه سپاهان به میزبانی سالن کارگران مشهد به مصاف هم خواهند رفت و نماینده مشهد در هفته قبل با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ فردوس قم را شکست داد و شاگردان باغبانباشی در تیم فولاد مبارکه سپاهان ۲ بر صفر مغلوب سن‌ایچ ساوه شدند. سپاهان به دنبال جبران شکست هفته بیستم است و می تواند برای چیپس کامل دردسر ساز باشد.

نماینده مشهد تا قبل از بازی با سپاهان موفق شده ۲۲ امتیاز به دست آورد و هم اکنون در رده یازدهم جدول قرار دارد. همچنین طلایی‌پوشان اصفهانی تا قبل از شروع هفته بیست و یکم با ۲۳ امتیاز جایگاه هشتم جدول را به خود اختصاص داده اند و این مصاف به طور حتم ۶ امتیازی محسوب می‌شود.

سپاهان به دنبال جبران شکست هفته قبل است/ گیتی‌پسند به دنبال تثبیت صدرنشینی

دیگر تیم اصفهانی یعنی گیتی‌پسند روز جمعه میهمان ملی‌حفاری اهواز است. ملی حفاری که با قعرنشین هم امتیاز است شرایط خوبی در لیگ برتر ندارد، این هفته کار سختی مقابل شاگردان محمد کشاورز دارد. نماینده اهواز تا قبل از شروع بازی‌های هفته بیست و یکم با ۱۱ امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفته است. همچنین تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان هم که یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌رود، هم اکنون با ۴۹ امتیاز در صدر جدول جای دارد و می خواهد با یک پیروزی خارج از خانه به صدرنشینی خود ادامه دهد.

همچنین در دیگر بازی حساس تیم‌های کراپ الوند و مس سونگون که در رده های دوم و سوم جدول قرار دارند برای دیداری سرنوشت‌ساز باید در تبریز به مصاف هم بروند. مس مدافع عنوان قهرمانی به دنبال تکرار قهرمانی در لیگ برتر است از طرف دیگر کراپ الوند که با آمدن محمود خوراکچی به عنوان سرمربی ۸ هفته است که تمام رقبای خود را شکست داده و تا رتبه دوم جدول صعود کرده به دنبال رسیدن به صدر جدول است. مسی‌ها تا قبل از بازی با کراپ با ۴۵ امتیاز در رده سوم قرار دارند و کراپ الوند قزوین هم با یک امتیاز بیشتر در جایگاه دوم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفته است.

برنامه بازی‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال:

روز پنجشنبه ۱۴ بهمن:

زندی بتن کلاردشت- فرش آرای مشهد

چیپس کامل مشهد – فولاد مبارکه سپاهان اصفهان

سن ایچ ساوه- مقاومت البرز

روز جمعه ۱۵ بهمن:

مس سونگون ورزقان- کراپ الوند

فردوس قم-راگا شهر ری

ملی حفاری اهواز – گیتی‌پسند اصفهان

شهروند ساری-فولاد زرند ایرانیان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =