سهل ابادی

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: برگزاری جشنواره تولید ملی افتخار ملی شناسایی شرکت‌هایی است که توانستند با تولید برای کشور افتخارآفرینی کنند و انتخاب شرکت فولادهرمزگان با قابلیت‌های ارزنده در همین مسیر است.

عبدالوهاب سهل‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به نوزدهمین جشنواره تولید ملی افتخار ملی، اظهار کرد: این همایش همزمان با بیستمین سالگرد تاسیس خانه صمت ایران با حضور وزیر صمت، معاون وزارت کار، دادستان کل کشور و دیگر مسئولان برگزار شد و عنوان جشنواره به توصیه رهبر انقلاب در دو دهه قبل برمی‌گردد که بر اهمیت تولید به عنوان افتخار ملی تاکید داشتند.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری جشنواره تولید ملی افتخار ملی، شناسایی واحدهای تولیدی است که برای مملکت افتخارآفرینی کردند، افزود: نظرات مطرح شده در این همایش سازنده بود و امیدواریم در ادامه توصیه‌های رهبری تولید کشور در سطح جهانی افتخار بیافریند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره تولید ملی افتخار ملی در راستای تشویق و ترغیب شرکت‌های برگزیده، گفت: انتخاب ۴۰ واحد برتر در جشنواره تولید ملی افتخار ملی از سراسر کشور به تقویت روند پیشرفت واحدهای تولیدی و صنعتی یاری می‌رساند چراکه خوشبختانه این واحدهای برتر در موضوعات تحقیق و توسعه (R&D)، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان ممتاز هستند و برگزاری این جشنواره مدیران را برای تداوم این روند رو به جلو ترغیب خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه شرکت فولاد هرمزگان به عنوان واحد برتر صنعتی در گروه ساخت فلزات اساسی معرفی و از عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به جهت سخت‌کوشی و ارزش‌آفرینی تقدیر شد، خاطرنشان کرد: انتخاب واحدهای برتر بر اساس خط مشی و پارامترهای مدون توسط زبده‌ترین کارشناسان صورت می‌گیرد. برگزاری جشنواره تولید ملی افتخار ملی شناسایی شرکت‌هایی است که توانستند با تولید برای کشور افتخارآفرینی کنند و انتخاب شرکت فولادهرمزگان با قابلیت‌های ارزنده در همین مسیر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =