ذوب آهن

گزارشی از عملکرد شرکت ذوب آهن اصفهان با نماد ذوب برای دوره منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ منتشر شد که بر اساس آن میزان فروش ذوب‌آهن اصفهان در ۶ ماهه نخست امسال با رشد ۱۱۲ درصدی فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه شده است.

به گزارش ایراسین، میزان فروش شرکت ذوب‌آهن اصفهان در شهریورماه امسال به میزان ۲۹,۴۶۶,۸۸۱ میلیون ریال بوده که از این میزان، سهم بازار داخلی ۱۶,۲۲۹,۷۷۹ میلیون ریال و سهم بازار صادراتی نیز ۱۳,۲۳۷,۱۰۲ میلیون ریال بوده است؛ تیرآهن محصول پرفروش بازار داخلی و شمش کالایی نیز محصول پرفروش بازار صادراتی شرکت ذوب‌آهن در شهریور امسال بوده است.

با نگاهی بر عملکرد ۵ ماهه نخست شرکت ذوب‌آهن متوجه خواهیم شد که میزان فروش صورت‌گرفته در این مدت به میزان ۱۳۰,۹۱۲,۸۹۸ میلیون ریال بوده و تقریباً بازار داخلی و صادراتی به نسبت مساوی در آن سهم داشته‌اند، چراکه درآمد بازار داخلی ۶۷,۴۸۹,۰۷۲ میلیون ریال و سهم بازار صادراتی نیز ۶۳,۴۲۳,۸۲۶ میلیون ریال بوده است.

در مجموع می‌توان گفت: شرکت ذوب‌آهن اصفهان از ابتدای سال مالی جدید تا انتهای شهریورماه امسال، فروشی برابر با ۱۶۰,۳۷۹,۷۷۹ میلیون ریال داشته که در مقایسه با مدت‌زمان مشابه سال قبل(که عدد ۷۵,۶۵۸,۰۶۴ میلیون ریال به ثبت رسیده)، با رشد ۱۱۲ درصدی در فروش همراه شده است.

میزان فروش داخلی در ۶ ماهه نخست امسال ۸۳,۷۱۸,۸۵۱ میلیون ریال و فروش صادراتی شرکت ذوب‌آهن ۷۶,۶۶۰,۹۲۸ میلیون ریال بوده است.

گفتنی است شرکت ذوب‌آهن اصفهان در ۶ ماهه نخست امسال توانسته است محصولات زیر را تولید کند:

تیرآهن: به میزان ۳۳۵ هزار و ۳۳۳ تن

میلگرد: به میزان ۱۵۰ هزار و ۹۷۷ تن

کلاف: به میزان ۲۳ هزار و ۹۵۶ تن

شمش کالایی: به میزان ۲۳ هزار و ۵۴۷ تن

ریل: به میزان ۲۴ هزار و ۹۶۰ تن

سایر محصولات: به میزان ۲ هزار و ۴۰۱ تن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =