• ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
  • کد خبر: 19207
  • readingTime: ۱ دقیقه
38 درصد رشد درآمد فروش «فخوز»

گزارشی از عملکرد ماهانه شرکت فولاد خوزستان با نماد فخوز برای دوره منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ منتشر شد که بر اساس آن میزان فروش این شرکت در ۶ ماهه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۸۰ درصدی را تجربه کرده است.

به گزارش ایراسین، میزان فروش شرکت فولاد خوزستان در شهریورماه امسال برابر با ۲۳,۶۰۲,۷۲۹ میلیون ریال بوده است که از این مقدار فروش، سهم بازار داخلی به میزان ۱۶,۲۱۹,۳۲۸ میلیون ریال و سهم بازار صادراتی ۷,۳۸۳,۴۰۱ میلیون ریال بوده است.

با نگاهی بر میزان فعالیت‌های فروش شرکت فولاد خوزستان در ۵ ماهه اول امسال متوجه می‌شویم که رقم ثبت شده برای فروش در این مدت برابر با ۱۷۸,۲۸۱,۰۸۵ میلیون ریال بوده که سهم صادرات بیش از فروش در داخلی به ثبت رسیده است؛ به این صورت که میزان صادرات ۱۱۴,۳۲۲,۳۶۵ میلیون ریال و سهم بازار داخلی از فروش ۶۳,۹۵۸,۷۲۰ میلیون ریال بوده است.

در مجموع می‌توان گفت: شرکت فولاد خوزستان از ابتدای سال مالی جدید تا انتهای شهریورماه(۶ ماهه اول امسال) فروشی برابر با ۲۰۱,۸۸۳,۸۱۴ میلیون ریال داشته که در برابر رقم ثبت شده در مدت مشابه سال قبل که ۱۱۲,۱۱۸,۲۸۳ میلیون ریال بوده با رشد ۸۰ درصدی فروش همراه شده است.

گفتنی است میزان تولید صورت گرفته در ۶ ماهه اول امسال توسط شرکت فولاد خوزستان به این شکل است:

آهن اسفنجی: یک میلیون و ۵۹۸ هزار و ۷۶۱ تن

گندله: ۲ میلیون و ۷۶۱ هزار و ۶۴۸ تن

اسلب داخلی: ۸۰۰ هزار و ۶۳۵ تن

بیلت و بلوم داخلی: ۶۲۶ هزار و ۳۲۴ تن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =