• ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
  • کد خبر: 17862
  • readingTime: ۱ دقیقه
امیرکبیر کاشان

گزارشی از عملکرد یک ماهه شرکت فولاد امیرکبیر کاشان با نماد فجر برای دوره منتهی به ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ منتشر شد و بر اساس آن میزان فروش شرکت در ۵ ماهه اول امسال با رشد ۱۲۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه شده است.

به گزارش ایراسین، میزان فروش شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در مدت یک ماهه مرداد به میزان ۳,۶۴۷,۳۲۶ میلیون ریال بوده است که از این میزان سهم فروش در بازار داخلی ۳,۴۴۲,۱۷۸ میلیون ریال و سهم بازار صادراتی نیز ۲۰۲,۳۰۸ میلیون ریال بوده است. همچنین جمع درآمد ارائه خدمات نیز به مقدار ۲۸۴۰ میلیون ریال شده است.

با نگاهی بر عملکرد ۴ ماهه شرکت فولاد امیرکبیر کاشان می بینیم که میزان فروش این شرکت به میزان ۱۴,۷۶۶,۵۲۳ میلیون ریال بوده است که از این رقم سهم عمده درآمد به مقدار ۱۲,۸۴۱,۴۹۲ میلیون ریال متعلق به بازار داخلی است.

در مجموع میتوان گفت: شرکت فولاد امیرکبیر کاشان از ابتدای سال مالی تا انتهای مرداد ماه امسال فروشی برابر با ۱۸,۴۱۳,۸۴۹ میلیون ریال داشته است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که عدد ۸,۰۶۹,۰۲۹ میلیون ریال به ثبت رسیده با رشد فروش ۱۲۸ درصدی همراه شده است.

گفتنی است میزان فروش صورت گرفته در بازار داخلی طی ۵ ماهه اول امسال به میزان ۱۶,۲۸۳,۶۷۰ میلیون ریال بوده است و میزان صادرات صورت گرفته نیز به مقدار ۲,۰۱۸,۷۵۱ میلیون ریال به ثبت رسیده است. جمع درآمد ارائه خدمات نیز طی مدت یادشده ۱۱۱۴۲۸ میلیون ریال بوده است.

میزان تولید محصول گالوانیزه در شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در ۵ ماهه امسال برابر با ۵۶ هزار و ۴۳۱ تن بوده است. محصول نورد سرد هم به مقدار ۸۶ هزار و ۴۸۲ تن تولید شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =