حجت الله غلامی

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: تحت هیچ شرایطی سیاست تعطیلی اصفهان به علت کرونا را در دستور کار نداریم و شهروندان برای مهار وضعیت ناگوار همکاری کنند.

حجت الله غلامی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به آخرین وضعیت رنگ‌بندی شهرهای استان اصفهان در زمینه شیوع کرونا اظهار کرد: در حال حاضر ۱۹ شهرستان اصفهان، خمینی شهر، شهرضا، لنجان، نجف آباد، سمیرم، فلاورجان، چادگان، فریدن، تیران و کرون، مبارکه، گلپایگان، آران و بیدگل، خوانسار، فریدونشهر، بوئین و میاندشت، نطنز، اردستان و کاشان در وضعیت قرمز و بسیار پرخطر کرونا قرار دارند.

وی افزود: همچنین ۵ شهرستان  شاهین شهر و میمه، برخوار، دهاقان، خوروبیابانک، نائین در وضعیت نارنجی و پرخطر کرونا قرار دارند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا با بیان اینکه در حال حاضر هیچ شهرستانی در استان اصفهان در وضعیت زرد کرونا قرار ندارد،تصریح کرد: این شرایط از امروز به مدت یک هفته و تا اعلام بعدی وزارت بهداشت برای استان‌ها در نظر گرفته شده است.

وی اعلام کرد: تحت هیچ شرایطی سیاست لاک داون (قرنطینه) و تعطیلی اصفهان به علت کرونا در دستور کار نیست. وضعیت بیمارستانها هم نامناسب است بنابراین نیاز است شهروندان برای مهار شرایط موجود  محدودیت های پنجگانه را رعایت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =