کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: وضعیت کرونا در اصفهان نگران کننده است و در شبانه روز گذشته هزار و ۱۳۰ مورد جدید کرونا شناسایی شده است.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: افزایش موارد مثبت کرونا و تعداد بستری های سرپایی نشان می دهد وضعیت اصفهان بحرانی است و تعداد بیمارستانهای ریفرال کرونا افزایش یافت.

وی افزود: با عبور از هزار و ۵۰۰ بیمار جدید کرونا، از امروز همه خدمات الکتیو در بیمارستان‌های شهرهای با وضعیت قرمز کرونا در اصفهان ممنوع شد و در بیمارستان‌ها تنها خدمات اورژانسی داده می‌شود و در زمینه اعمال جراحی نیز اعمال جراحی اورژانسی و جراحی‌های سرطان انجام می‌شود.

۵۰ درصد از ظرفیت بیمارستان الزهرا و دوسوم بیمارستانهای خصوصی به مبتلایان کرونا تخصیص یافت

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر بیمارستان‌های امین، خورشید، ۵۷۷ ارتش و بیمارستان سیار آیت‌الله صدوقی به عنوان بیمارستان‌های مرجع در شهر اصفهان هستند، ادامه داد: با توجه به افزایش بیماران و ممنوعیت پذیرش بیماران غیر اورژانسی ۵۰ درصد از بیمارستان الزهرا و دوسوم ظرفیت بیمارستانهای خصوصی نیز در اختیار بیماران مبتلا به کرونا قرار گرفته است.

نجیمی با بیان اینکه ۲۰۰ بیمار مبتلا به کرونا نیز در دو بیمارستان شریعتی و غرضی که تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند، نگهداری می‌شود، اضافه کرد: دیگر بیمارستان‌های اصفهان نیز در حالت آماده باش برای بستری بیماران در مواقع لزوم قرار دارند.

سویه دلتا کرونا وضعیت شهر اصفهان را بحرانی کرده است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: وضعیت شهر اصفهان نگران کننده است و ۴۰ درصد از مبتلایان به کرونا از نوع جهش یافته دلتا هستند.

وی افزود: در شبانه روز گذشته از دو هزار و ۱۲۰بیمار مشکوک به کرونا ۸۳۷ مورد قطعی شناسایی شد و ۲۴۱نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۴۳بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز هزار و ۵۱۹ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۲۰۶نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر۱۲ بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته ۵مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است. 

۵۰ درصد ظرفیت الزهرا هم در مدار کرونا قرار گرفت/کرونای دلتا شهر اصفهان را آچمز کرد!

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =