• ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳
  • کد خبر: 14565
  • readingTime: ۲ دقیقه
گلنوش خسروی

گلنوش خسروی گفت: خوشبختانه ما در ایران و در فوتبال بانوان مربیان بسیار خوبی داریم.

به گزارش ایراسین، گلنوش خسروی از شهرستان شاهین شهر را می توان یکی از ستاره های فوتبال بانوان ایران در سال‌های اخیر دانست که خیلی زود توانست خود را در عرصه بین المللی نیز مطرح کند.

این بازیکن که موفق شد در رده های سنی مختلف در تیم های ملی بدرخشد، خیلی زود به عنوان یکی از لژیونرهای فوتبال ایران معرفی و در تیم کوناک اسپور مشغول به بازی شد تا اینکه مسئله کرونا آغاز شد و او نیز به ایران بازگشت.

در همین راستا خبرگزاری فوتبال ایران با وی گفتگویی را انجام داده که در ادامه می خوانید:

۱)با توجه به اینکه مدت ها بود تیم ملی بانوان نداشتیم، اردوی اخیر چطور گذشت؟

بله حدود دو سال بود که تیم ملی بزرگسالان نداشتیم به همین دلیل من هم تصور می کردم اردوی اخیر احتمالا با کم و کاستی های بسیاری آغاز شود که خدا را شکر اینطور نبود و حالا بدون اغراق می توانم بگویم این یکی از بهترین اردوهایی بود که در آن حضور داشتم، وضعیت فنی هر بازیکنی، کارنامه اوست. اتفاقا در این اردوی تیم ملی یک سری چیزها را برای اولین بار می دیدم و خیلی خوشحالم که تمام چیزهایی که درباره خانم ایراندوست می شنیدم درست بود. در این اردو چیزهای زیادی یاد گرفتم.

۲)برای صعود به بازی‌های جام ملت های آسیا به این تیم خوش بین هستید؟

بله حتما خوشبین هستم، فقط من نه، همه ملی پوشان این احساس را دارند و این خوشحال کننده است. کادر فنی تیم ملی حساسیت بالایی دارد و به همین دلیل بازیکنان زیادی را رصد می کنند تا کسی از قلم نیفتد.

۳)درباره کادر فنی تیم ملی چه نظری دارید؟

خوشبختانه ما در ایران و در فوتبال بانوان مربیان بسیار خوبی داریم و چند مربی از بهترین ها روی نیمکت تیم ملی حضور دارند که کار با آنها فوق‌العاده است. خانم ایراندوست، خانم شهبازی، آقای نصرت ایراندوست نفراتی هستند که انتخاب آنها امیدها را به تیم ملی بیشتر می کند.

۴)چطور شد که دیگر به تیم ترکیه ای برنگشتید؟

وقتی جریان کرونا پیش آمد لیگ ترکیه کنسل شد. بعد از آن برای اینکه از شرایط بازی دور نشوم روز ۲۹ اسفند به ایران آمدم. اما وقتی لیگ برتر تمام شد، حدود چهارم، پنجم فروردین ماه به من گفتند که به تیم برگردم ولی به دلیل خستگی زیاد نتوانستم برگردم. بازی های لیگ ترکیه باید به صورت متمرکز و فشرده انجام می شد که امکان حضور در بازی ها برای من وجود نداشت.

منبع: خبرگزاری فوتبال ایران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =