فوتبال بانوان سپاهان

در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، فولادمبارکه سپاهان میزبان خود را با هشت گل شکست داد.

به گزارش ایراسین، هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان با پنج دیدار در شهرهای ارومیه، ایلام، اصفهان، بوشهر و شیراز برگزار شد و بازی شهرداری بم و ملوان بندرانزلی به دلیل مشکلات مالی تیم ملوان و حاضر نشدن این تیم در شهر بم لغو و سه امتیاز بازی به دختران بم داده شد تا آن‌ها همچنان پس از گذشت هجده هفته در صدر جدول لیگ باقی بمانند. تیم فولادمبارکه سپاهان در این هفته طوفان به پا کرد و با نتیجه ۸ بر ۲ از سد پارس جنوبی گذشت، پرگل‌ترین بازی هفته را هاجر دباغی ستاره جوان سپاهان رقم زد، پارس جنوبی بوشهر که با ۲ گل مبینا اعتمادی پیش افتاده بود، در نهایت بازی را به سپاهان واگذار کرد، در این بازی هاجر دباغی ۶ گل و مرضیه نیکخواه و مریم رهیده هر کدام یک گل برای سپاهان به ثمر رساندند.

 تیم‌های زاگرس شیراز، ذوب آهن اصفهان، راه یاب ملل مریوان و شهرداری سیرجان دیگر تیم های پیروز این هفته بودند که نتایج ذیل حاصل شد:

همیاری آذربایحان غربی ۲ - ۴ راه یاب ملل مریوان

راه یابی‌ها با دبل فاطمه قاسمی و زهرا حاتم نژاد پیروزی میدان شدند و گل‌های همیاری را هم فاطمه شبان و آیسان علیخانی به ثمر رساندند.

پالایش گاز ایلام ۱ - ۲ شهرداری سیرجان

افسانه چتر نور و فهیمه ارزانی گل‌های سیرجان را در این بازی به ثمر رساندند و تک گل ایلامی‌ها را سمیه فیضی وارد دروازه حریف کرد.

ذوب آهن اصفهان ۸ - ۱ آذرخش تهران

ذوب آهنی‌ها با هتریک صفورا جعفری، دبل فروغ موری و پروین فرهادی و تک گل گلنوش خسروی حریفشان را در هم کوبیدند.

زاگرس شیراز ۲ - ۱ سپیدار قائمشهر

سپیدار قائمشهر با تک گل زینب اسماعیلی پیش افتاده بود، اما در نهایت بازی را به میزبان واگذار کرد. فاطمه صفا راستگو و مریم قدرت گل‌های تیم شیراز را به ثمر رساندند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =