منصور شیشه فروش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وقوع طوفان لحظه ای و رگبار تا روز دوشنبه در اصفهان خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: شب گذشته، در اثر طوفان لحظه ای، باسرعت ۷۰ کیلومتر بر ساعت، تعداد ۸ پایه تیر برق در منطقه خورو بیابانک شکسته و برق شهر فرخی، روستای ابراهیم آباد، جعفرآباد و نصرآباد قطع شد که با اعزام اکیپ برق این مناطق وصل شد.

وی افزود: روز شنبه و دوشنبه در اصفهان، نیز به علت ناپایداریهای جوی وضعیت زرد، با پیش بینی سیلاب ناگهانی و خیزش گرد وغباراعلام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: ناپایداری همرفتی، رگبار و رعد وبرق، احتمال بارش تگرگ، و وزش باد شدید موقتی، در ساعات بعدازظهر و اوایل شب از روز شنبه تا پایان روز دوشنبه در تمام مناطق اصفهان حاکم می شود.

وی اضافه کرد: روزشنبه مناطق شرق و نیمه شمالی استان اصفهان و روز دوشنبه هم در مناطق شرق و نیمه شمالی، احتمال جاری شدن روان آب در مسیل ها، شکل گیری سیلاب های محلی و نقطه ای، صاعقه و خیزش  گردو خاک پیش بینی شده است.

شیشه فروش بر رعایت اصول ایمنی در تردد جاده ها تاکیدکرد و گفت: عدم تردد و توقف در مجاورت رودخانه های فصلی ومسیلها، حفاظت از تاسیسات با استحکام بخشی به سازه‌های موقت، عدم صعود به ارتفاعات، حفاظت از تاسیسات و محصولات کشاورزی، قنوات و جاده ها در برابر ابگرفتگی، تخلیه رسوب از دهانه پلها، بازگشایی مسیلها و ابراهه ها از تمهیدات اندیشیده شده در هفته جاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =