منصور شیشه فروش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از برگزاری مانور تعیین سهمیه انرژی و اعمال محدودیت مصارف برق دستگاه های اجرایی در اصفهان خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به برگزاری مانور تعیین سهمیه انرژی و اعمال محدودیت مصارف برق دستگاه های اجرایی در اصفهان اظهار کرد: امروز همزمان با کل کشور در ساعت ۱۱ صبح این مانور برگزار شد تا اهمیت مصرف بهینه انرژی برق به جامعه گوشزد شود.

وی افزود: در گام نخست، اجرای الگوی مصرف بهینه برق در تمام دستگاه های اجرایی مورد تاکید است و این مانور با همین هدف برگزار می شود. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه میزان مصرف برق دستگاه های اجرایی از طریق کنتور هوشمند قابل رصد است، گفت: تمام ادارات استان اصفهان موظف شده اند تا میزان برق مصرفی خود را ۵۰ درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش دهند و در کنار دستگاه های اجرایی، بانکها هم موظف شده اند مصرف برق خود را ۵۰ درصد کاهش دهند. 

وی اضافه کرد: امیدواریم با مصرف بهینه برق در تمام بخش ها از پیک مصرف برق در سال جاری عبور کنیم؛ چراکه به علت کم بارشی بسیاری از نیروگاه های برق در مدار تولید قرار ندارند.

شیشه فروش با اشاره به ابلاغ بخشنامه ای به تمام دستگاه های اجرایی استان اصفهان در مصرف بهینه برق تصریح کرد: تمام اصناف پرمصرف نظیر لوسترفروشی ها هم نسبت به کاهش مصرف انرژی برق اقدام کنند و انتظار می رود که در بخش خانگی هم در راستای مصرف بهینه برق دقت شود. در بخش کشاورزی می توان با خاموش کردن پمپاژ چاه بین ساعات ۱۲ تا ۱۶ از نیمه خرداد تا نیمه شهریور مشمول معافیت پرداخت برق شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =