نادری

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: علاوه بر تولید روغن در اصفهان در ماه رمضان پنج هزار تن روغن در بخش خانوار وصنف به استان اصفهان تخصیص داده شده است.

اسماعیل نادری در گفت وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به کالای مهم خرما در ماه رمضان اظهارکرد: در ماه رمضان، استانهای جنوبی کشور درخواست ارسال خرما به استان اصفهان را داشتند اما با هماهنگی اتحادیه خواروبارفروشان استان اصفهان درصدد برآمدیم که توزیع خرما در داخل استان اصفهان انجام گیرد.

وی به کالای اساسی برنج هم اشاره ای کرد و گفت: توزیع برنج ۱۱۲۱ در استان اصفهان از طریق سامانه رهتاب انجام می شود و برای مصرف کننده نهایی هر کیلو ۱۸ هزار تومان عرضه می شود.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان با اعلام اینکه وضعیت روغن دراستان اصفهان در چهارماه اخیر مطلوب است، اظهار کرد: در شش ماه نخست سال گذشته با محدودیت عرضه روغن در استان اصفهان مواجه شدیم که با راه اندازی مجدد کارخانه گلبهار علاوه بر تامین نیاز روغن استان اصفهان به دیگر استانهای کشور هم صادرات داشتیم.

وی اضافه کرد: روزانه ۵۰ الی ۱۰۰ روغن در استان اصفهان عرضه می شود و علاوه بر تولید داخل استان سهمیه دو هزار و ۵۰۰ تن روغن در بخش های خانوار و معادل همین مقدار هم در بخش تولیدی و صنفی تخصیص داده شده است و در حال عرضه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =