کامران هارونی

مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان گفت: از ۲۸ اسفند تا نهم فروردین ماه ۹۰ خانه استیجاری پلمب شد و شهرستانهای اصفهان، کاشان، خوروبیابانک بیشترین مسافران نوروزی را داشتند.

کامران هارونی درگفت وگو با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: از ۲۸ اسفندماه تا نهم فروردین ماه، ۹۴ هزار مسافر نوروزی در اماکن گردشگری با گواهی نامه ایمن اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در استان اصفهان اقامت کردند.

وی افزود: بازدید و بازرسی از اقامت گاه های گردشگری در استان اصفهان به صورت روزانه انجام می شود و در این بازه زمانی از دو هزار و ۴۷۰ اماکن گردشگری در قالب ۳۲ تیم بازدید شد. 

مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان تصریح کرد: در این بازه زمانی بیش از ۸۸۵ هزار نفر از جاذبه های تاریخی، طبیعی و تفریحی استان اصفهان دیدن و بهره مند شده اند.

وی اقامت مسافران نوروزی را در شب گذشته بالغ بر ۱۱ هزار و ۳۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: در روز نهم فروردین ماه ۱۱هزار و ۳۰۰ نفر اقامت و ۱۰۸ هزار نفر  از جاذبه های دیدنی استان اصفهان بازدید کردند.

هارونی به پلمب شدن ۹۰ خانه های استیجاری مبله غیرمجاز در استان اصفهان هم گریزی زد و افزود: از ابتدای فعالیت ستاد نوروزی تاکنون ۸۱ چادر مسافرتی در سطح شهر اصفهان جمع آوری شده است.

وی اضافه کرد: در ۱۲ روز گذشته به ۸۷ مسافر نوروزی تذکر داده شد و به ۷مورد شکایات هم رسیدگی شد. شهرستانهای اصفهان، کاشان، خوروبیابانک و آران و بیدگل بیشترین تعداد مسافر نوروزی را به خود اختصاص دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =