منصور شیشه فروش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از ابتدای ستاد نوروزی تا روز ششم فروردین ماه، روز ۲۶ اسفندماه ساعت ۱۷ تا ۱۸ بیشترین تردد در راه های استان اصفهان با ۷۸هزار و ۷۶۲ تردد رقم خورد.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان تا روز ششم فروردین، اظهار داشت: از ابتدای ستاد نوروزی تا روز ششم فروردین ماه، روز ۲۶ اسفندماه ساعت ۱۷ تا ۱۸ بیشترین تردد در راه های استان اصفهان با ۷۸هزار و ۷۶۲ تردد رقم خورد.

وی به تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان در روز ششم فروردین اشاره کرد و گفت: در این تاریخ، ۹۵۴ هزار و ۱۷۸ تردد در راه های استان اصفهان انجام شده است که درصد تغییرات تعداد وسیله ورودی در این تاریخ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۱۸ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در سال گذشته به علت اعمال شدید محدودیت های کرونایی در ششم فروردین ماه،  ۲۸ هزار و ۵۱۱ وسیله نقلیه از استان اصفهان خارج شد که امسال این تعداد به ۷۴ هزار و ۲۲۰ خودرو  و درصد تغییرات ۹۷ درصدی افزایش یافته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان کل تردد انجام شده از ۲۵ اسفندماه تا روز ششم فروردین ماه در راه های استان اصفهان را ۱۱میلیون و ۱۲۳ هزار و ۴۲۴ اعلام کرد و گفت: درسال جاری، تعداد وسیله نقلیه ورودی در این بازه زمانی ۴۴۳ هزار و ۴۷۶ است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با تغییرات ۷۴ درصدی افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: تعداد وسیله نقلیه خروجی در سال جاری ۴۴۰ هزار و ۴۵۹ است که این میزان در سال گذشته ۸۲۹ هزار و ۸۱۲ خودرو بوده است و با افزایش ۸۸ درصدی همراه است.

شیشه فروش به محورهای پرتردد از ابتدای ستاد نوروزی تا ششم فروردین اشاره کرد و گفت: محور اصفهان-بهارستان با ۴۹۶ هزار و ۷۰۲ تردد بیشترین میزان جابه جایی را داشت و پس از آن محور بهارستان-اصفهان با ۴۴۹ هزار و ۳۰۹ تردد و آزادراه اصفهان-زرین شهر(فلاورجان) هم با ۳۵۲ هزار و ۳۳۰ تردد از محورهای پرتردد دیگر استان اصفهان هستند.

حوادث جاده ای اخیر در استان اصفهان 

وی در ادامه به حوادث جاده ای اخیر در استان اصفهان هم گریزی زد و گفت: در شب گذشه چند خودرو سمند، مزدا۳، زانتیا و مینی بوس از صفه به سمت سپاهان شهر برخورد کردند که ۵ مصدوم دو زن، دو مرد و یک پسربچه دچار جراحت شدند و با انتقال دو تیم اورژانس مجروحان به بیمارستان کاشانی منتقل شدند. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان به حادثه واژگونی خودروی بلیزر در کیلومتر ۵ محور چاه ملک هم اشاره ای کرد و افزود: در این حادثه جاده ای هم ۸ نفر اعم از دو مرد و سه زن و دو دختربچه مصدوم شدند که با اعزام سه تیم فوریت های پزشکی و هلال احمر مصدومان به بیمارستان آفتاب هشتم شهرستان خور انتقال یافتند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =