کامران هارونی

مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان از اقامت ۵۸ هزار مسافر نوروزی تا پنجم فروردین ماه در اصفهان خبر داد و گفت: ۶۰ خانه مبله غیرمجاز پذیرش مسافر با همکاری اداره اماکن پلمب شد.

کامران هارونی درگفت وگو با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: از ۲۸ اسفندماه تا پنجم فروردین ماه، ۵۸ هزار مسافر نوروزی در اماکن گردشگری با گواهی نامه ایمن اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در استان اصفهان اقامت کردند.

وی افزود: بازدید و بازرسی از اقامت گاه های گردشگری در استان اصفهان به صورت روزانه انجام می شود و در این بازه زمانی از یک هزار و ۷۸۸ اماکن گردشگری در قالب ۳۲ تیم بازدید شد. 

مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان تصریح کرد: در این بازه زمانی بیش از ۵۰۰ هزار نفر از جاذبه های تاریخی، طبیعی و تفریحی استان اصفهان دیدن و بهره مند شده اند.

هارونی به پلمب شدن ۶۰ خانه های استیجاری مبله غیرمجاز در استان اصفهان هم گریزی زد و افزود: استان اصفهان با همکاری استانداری، مرکز بهداشت و اداره کل میراث فرهنگی برای هتل ها و مراکز گردشگری که استانداردهای مربوط به کرونا را رعایت می کنند مجوز «گواهی نامه ایمن» صادر کرده است و این اتفاق برای نخستین بار در استان اصفهان رخ داده است و با هرگونه پذیرش مسافر در منازل استیجاری طبق دستور قضایی برخورد می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =