فرزاد دادخواه

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان گفت: از روز پنج شنبه تا شنبه با پیش بینی طوفان شن و تندباد لحظه ای همراه است و لازم است شهروندان از هرگونه سفر غیرضروری اجتناب کنند.

فرزاد دادخواه در گفت وگو با خبرنگار ایراسین با تاکید بر عدم سفر غیرضروری به ویژه در مناطق شرق استان اصفهان اظهارداشت: پیش بینی های هواشناسی امروز و فردا حاکی از وزش شدید باد و طوفان شن است که منجر به کاهش دید رانندگان می شود و خطراتی را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: امروز، پنج شنبه، راه های استان اصفهان باز است و تردد در جاده های استان اصفهان به جزء محورهای شرق استان اصفهان با ترافیک روان همراه است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان با اشاره به تصادف زنجیره ای در سه راهی فساران تصریح کرد: چند ساعت گذشته در محور فساران طوفان شن منجر به کاهش دید و تصادف زنجیره ای شد که خوشبختانه با خسارت جانی توام نشد.

وی باز هم بر عدم سفر غیرضروری تاکید ورزید و گفت: به علت شرایط کرونایی و جوی لازم است که شهروندان از هرگونه سفر غیرضروری تا روز شنبه اجتناب کنند.

دادخواه اعلام کرد: محور اصفهان-نایین به سمت خور و نایین به سمت یزد بیشترین درگیری را با طوفان شن و گردوخاک دارد که لازم است رانندگان نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی افزود: تمام راهداران در آماده باش هستند و در صورت انجام سفر ضروری لازم است هرگونه اطلاعات را از سامانه ۱۴۱ دریافت کنند و به توصیه های ایمنی راهداران و پلیس راه دقت و توجه کنند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =