تیم ملی

آقای دراگان اسکوچیچ آیا عملکرد بازیکنان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان را ارزیابی نکرده اید؟!

به گزارش ایراسین، از سوی دراگان اسکوچیچ اسامی تیم ملی فوتبال ایران برای بازی دوستانه با تیم ملی سوریه روز گذشته اعلام شد که در این لیست علیرضا بیرانوند، محمد رشید مظاهری، پیام نیازمند، شجاع خلیل زاده، محمد حسین کنعانی زادگان، سید مجید حسینی، عارف غلامی، میلاد محمدی، جعفر سلمانی، مهدی تیکدری، ابوالفضل جلالی، احسان حاجی صفی، امید ابراهیمی، احمد نورالهی، علی کریمی، امید نورافکن، وحید امیری، علی قلی زاده، سیامک نعمتی، سردار آزمون، مهدی طارمی، مهدی قایدی، کریم انصاری فرد و اله یار صیادمنش حضور دارند و فقط از تیم صدرنشین کنونی لیگ برتر فوتبال ایران یعنی فولاد مبارکه سپاهان تنها نام احسان حاج صفی، پیام نیازمند و امید نورافکن دیده می شود.

 این در حالی است که احسان حاج صفی به تازگی سپاهانی شده و یک بازی برای این تیم انجام داده و به نوعی با توجه به عملکردش در تیم قبلی اش یعنی تراکتور دعوت شده است. از دیگر نکات قابل توجه لیست دراگان اسکوچیچ، در شرایطی که آقای گل لیگ یعنی سجاد شهباززاده و یکی از بهترین پاسورهای لیگ یعنی سروش رفیعی در تیم فولاد مبارکه سپاهان حضور دارند؛‌ عدم دعوت این دو بازیکن اتفاق عجیبی است.

همچنین با وجود دعوت از محمد حسین کنعانی زادگان و عارف غلامی، دعوت نشدن محمد محبی، محمدرضا حسینی و دانیال اسماعیلی فر بازیکنان سپاهان جای سئوال دارد! سجاد شهباززاده در این فصل از رقابت ها ۱۶ گل به ثمر رسانده و سروش رفیعی نیز ۴ پاس گل به ثبت رسانده است.

امیدواریم سرمربی تیم ملی برای مسابقات مقدماتی جام جهانی بهترین ها را با خود به بحرین ببرد چرا که چهار بازی بسیار حساس داریم و سفارش برخی از آقایان برای دعوتی بازیکنان سودی نخواهد داشت! آقای اسکوچیچ نگاه مردم ایران به شما است چراکه ما تا دیروز ارگانی در حد فدارسیون فوتبال نداشته ایم! آقای اسکوچیچ تنها خودت و دیگر کادرفنی برای دعوت کردن بازیکنان تصمیم بگیرند!   

گفتنی است دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه از ساعت ۱۷:۳۰ روز دهم فروردین ماه سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =