• ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
  • کد خبر: 11129
  • readingTime: ۱ دقیقه
برتری چهار بر یک سپاهان مقابل نساجی مازندران

عکس:مجتبی جهان بخش

آیا سجاد شهباززاده با درخشش خود در نیم فصل نخست مورد توجه سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفته است؟

به گزارش ایراسین، سجاد شهباززاده مهاجم تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در نیم فصل نخست لیگ برتر ایران در فصل ۱۳۹۹ -۱۴۰۰ درخشش خیره کننده ای داشت و موفق به زدن ۱۲ گل شد تا عنوان آقای گلی دور رفت را از آن خود کند.

این بازیکن چارچوب شناس در تمامی بازی ها در ترکیب اصلی تیم محرم نویدکیا حضور داشت و روند گلزنی او یک مسیر کم نوسان و متوالی بود و این بزرگترین پوئن شهباززاده در این فصل بود چراکه دیگر مهاجمان لیگ برتر لیگ بیستم در طول نیم فصل اول در مقاطعی بسیار خطرناک بودند و در مقاطعی در گلزنی ناموفق بودند.

 سجاد شهباززاده فقط یک بار در دو بازی متوالی موفق به گلزنی نشد و در نیم فصل نخست دو مرتبه مقابل تیم های نساجی مازندران و ماشین سازی تبریز دبل کرد. شهباززاده در حال حاضر آماده ترین مهاجم لیگ برتر ایران است و امید زیادی دارد تا بار دیگر پیراهن تیم ملی را این بار با دعوت اسکوچیچ بر تن کند و حالا باید دید سجاد شهباززاده با درخشش خود در نیم فصل نخست آیا مورد توجه سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفته است؟

تیم ملی فوتبال ایران در دهم فروردین سال ۱۴۰۰ در یک بازی دوستانه به مصاف تیم ملی سوریه خواهد رفت. اسکوچیچ که در این زمان امکان دعوت از لژیونرهای ایرانی را نخواهد داشت سعی خواهد کرد با دعوت بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران، آن‌ها را برای حضور در ترکیب تیم ملی در بازی های مقدماتی جام جهانی مورد ارزیابی قرار دهد که در این بین سپاهانی ها که با هدایت محرم نویدکیا بار دیگر به جمع مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران اضافه شده‌اند امید زیادی برای حضور در تیم ملی ایران دارند.

جدا از شهباززاده برخی دیگر از بازیکنان فولاد مبارکه سپاهان می توانند از سوی اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شوند که می توان به پیام نیازمند دروازه بان جوان و با تجربه، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، امید نورافکن و ... اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =