• ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۲
  • کد خبر: 11664
  • readingTime: ۲ دقیقه
دراگان اسکوچیچ

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: مهمتر از میزبانی برای من این است که بازیکنان تیم ملی سالم باشند.

به گزارش ایراسین، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفتگو با یکی از برنامه های ورزشی صدا وسیما در پایان سال ۱۳۹۹ اظهار داشت: در سال ۱۳۹۹ فقط منتظر بودیم که اتفاقات ما را به کدام سمت می‌برد، مطمئن باشید آدم شجاع و ریسک‌پذیری هستم و برای چالش پیش روی تیم ملی آماده‌ام.

وی با بیان اینکه با کیفیتی که بازیکنان ایران دارند می‌توانیم مردم را خوشحال کنیم، افزود: در کنفرانس ویدئویی AFC سفت و محکم برخورد کردم تا فکر نکنند ساده لوح هستیم، رقبا هیچ راه فراری از مواجه با ما ندارند، چه در ایران چه در بحرین.

دراگان اسکوچیچ ادامه داد: انتظارات بنده از عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال ایران بالاست  و وی باید بدانند وظیفه سنگینی برای بهبود وضعیت فدراسیون دارد. برایم فرقی نمی‌کرد چه کسی رئیس می‌شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به دور برگشت مسابقات جام جهانی گفت: باید بپذیریم جای اشتباهی در مسابقات مقدماتی نداریم، امیدوارم برخلاف اردوی پیش رو که ۴-۵ بازیکن را نداریم، در اردوی خرداد همه بازیکنان را داشته باشیم. مشکل اصلی ما برای اردوی پیش رو با جهانبخش و قدوس است که در انگلیس هستند. صادق محرمی به دلیل مصدومیت و چند بازیکن دیگر را هم نمی‌توانیم داشته باشیم.

وی تصریح کرد: اگر بازیکنی نتواند در اردوها باشد، شانس او به دیگر بازیکنان می‌رسد تا بهترین تیم ممکن را داشته باشیم. برای من بازیکن داخلی با لژیونر تفاوتی ندارد بلکه بازیکنان برایم به خوب یا بد تقسیم می‌شوند. البته تفاوت لژیونرها این است که در سطح بالاتری بازی می‌کنند و قطعا می‌توانند به بالارفتن کیفیت تیم ملی کمک کنند.

دراگان اسکوچیچ ادامه داد: هنوز برای رسیدن به ترکیب اصلی ۲-۳ ماه وقت داریم و طی این مدت هر بازیکنی شانس دارد، برای عوض کردن تصمیمم در دعوت کردن بازیکنان مشکلی ندارم. ان‌شاءالله لیست تیم ملی فردا شنبه اعلام می‌شود. در لیست تیم ملی که فردا اعلام می‌شود سورپرایز هم داریم چون می‌خواهم برای بازیکنان جوان پیام بفرستم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه هیچ‌وقت برای یادگیری زبان فارسی اقدام جدی انجام نداده ام افزود: چراکه فکر می‌کردم دوره حضورم در ایران کوتاه باشد، تجربه پریدن از روی آتش، سیزده به در و عید نوروز را در ایران دارم و در چنین ایامی دلم برای خانواده خود تنگ می‌شود.

وی با اشاره به تصمیم کنفدراسیون آسیا مبنی بر میزبانی کشور بحرین تاکید کرد: مهمتر از میزبانی برای من این است که بازیکنان تیم ملی سالم باشند، سلب میزبانی از ایران برخلاف روح ورزش بود.

دراگان اسکوچیچ در پایان افزود: مطمئن هستم رئیس فدراسیون فوتبال از مسئولیتی که دارد آگاه است و باید قبل از مسابقات مقدماتی جام جهانی در خردادماه ۱۴۰۰، شرایط برای تیم ملی در ایده‌آل‌ترین حالت ممکن باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =