منصور شیشه فروش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در هفته جاری سامانه بارشی در استان اصفهان پیش بینی نشده است و وقوع طوفان در شبانه روز گذشته خسارت هایی را در استان اصفهان به همراه داشت.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به فعالیت موج بارشی اخیر در اصفهان اظهار داشت: این سامانه بارشی مناطق غرب و جنوب استان اصفهان را دربرگرفت و منجر به بارش برف و باران و یخ زدگی شد.

وی افزود: این موج ناپایدار جوی تندبادهای لحظه ای را در مناطق شرقی استان اصفهان به همراه داشت.

شیشه فروش به کندشدن محور تردد در خوانسار-داران در شبانه روز گذشته اشاره ای کرد و افزود: صبح امروز شهرستانهای فریدونشهر، داران و چادگان دچار یخ زدگی شدند و شب گذشته به خودروهای در راه مانده امدادرسانی شد.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت اخیر، سرعت باد در شهرستان نائین به ۱۱۲ کیلومتر بر ساعت رسید و طوفان با سرعت ۹۰ کیلومتر بر ساعت شهرستان دهاقان را درنوردید.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان داشت: در اثر وقوع طوفان ۶۴ اصله درخت سقوط کرد و به نخلستانهای شهرستان خور هم خساراتی وارد شد.

وی افزود: در شبانه روز گذشته ۷۵ مورد خدمات رسانی ایمنی در استان اصفهان توسط ۲۰۵ تیم عملیاتی انجام گرفت و ۱۴ نفر هم دراثر تصادفات ترافیکی مصدوم شدند.

شیشه فروش در ادامه با اشاره به میزان بارش ۶۴میلیمتری در شبانه روزاخیردر کوهرنگ گفت: از ابتدای سال زراعی تاکنون سرجمع بارشها درایستگاه شاخص چلگرد ۷۳۸ میلیمتر است که نسبت به بلندمدت با ۲۸ درصد کاهش بارش همراه است.

وی اضافه کرد: در هفته جاری فعالیت سامانه بارشی در استان اصفهان پیش بینی نشده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =