ماسک N95

معاون اقتصادی استانداری اصفهان از افتتاح خط تولید پیشرفته و تمام اتوماتیک ماسک N95 با سرمایه گذاری شرکت فولاد مبارکه خبر داد.

سید حسن قاضی عسگر در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به افتتاح خط تولید پیشرفته و تمام اتوماتیک ماسک N95 با سرمایه گذاری شرکت فولاد مبارکه، اظهار داشت: با شیوع بیماری کرونا و کمبود ماسک طرح همکاری فولاد مبارکه با دانشگاه صنعتی اصفهان در  تولید ماسک N95رقم خورد.

وی افزود: در شرایطی که دنیا با کمبود ماسک مواجه شده بود و در برخی موارد رفتارهایی دور از شان انسانیت در کشورهای داعیه دار حقوق بشر رقم می خورد ما بر آن شدیم تا در همکاری های علمی و فناورانه مشکل کمبود ماسک را حل کنیم.

معاون اقتصادی استانداری اصفهان افتتاج پروژه خط تولید پیشرفته تولید ماسک N95 را در ایام دهه فجر به فال نیک گرفت و گفت: این پروژه در همکاری و تعامل دانشگاه صنعتی اصفهان و سرمایه گذاری علمی و فن آورانه فولاد مبارکه رقم خورد.

وی اضافه کرد: پروژه خط تولید پیشرفته و تمام اتوماتیک ماسک N95 با تکیه بر بومی سازی و دانش و تخصص بومی و سرمایه گذاری و حمایت فولاد مبارکه باز هم بر مهر تاییدی بر مسئولیت پذیری اجتماعی این شرکت شد.

قاضی عسگر بیان داشت: پروژه خط تولید پیشرفته تولید ماسکN95 در همکاری دانشگاه صنعتی با شرکت فولاد مبارکه به تولید 60 هزار ماسک در شبانه روز منجر می شود که علاوه بر پاسخ به نیاز داخلی زمینه صادرات را هم فراهم خواهد کرد.

اخذ مجوز صادرات ماسک توسط شرکت اصفهانی

وی با اشاره به مشکلات پیش رو برای صادرات ماسک سه لایه و N95 تصریح کرد: یک شرکت در اصفهان توانست مجوز صادرات ماسک را اخذ کند؛ امیدواریم با ارتقای کیفیت محصولات بتوان زمینه صادرات محصولات از استان اصفهان را فراهم کرد.

معاون اقتصادی با تاکید بر شعار«توسعه معیشت مردم  از طریق صادرات، کسب درآمد ارزی و حذف مقررات زائد» در استانذاری اصفهان گفت: مقررات زائد سد راه تولید کنندگان شده است و با پی گیری های انجام شده از طریق وزارت صمت، معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مجوز به این شرکت اصفهانی داده شده است تا بتوان مسیر صادرات ماسک را از استان اصفهان مهیا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =