اصغر هدایت فرماندار مبارکه

فرماندار شهرستان مبارکه از افتتاح تعدادی از پروژه های عمرانی و شهرداری ها در شهرستان مبارکه به مناسبت دهه فجر توسط معاون عمران وزیر کشور خبر داد.

اصغر هدایت در گفت وگو با خبرنگار ایراسین ضمن تبریک دهه فجر و میلاد حضرت زهرا(س) اظهار داشت: تعدادی از 56 پروژه قابل افتتاح در ایام دهه فجر امروز، پنج شنبه، با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها در شهرستان مبارکه به بهره برداری می رسد.

وی افزود: از مهمترین پروژه های افتتاح شده در شهرستان مبارکه به مناسبت دهه فجر در شهرستان مبارکه توسط معاون وزیر کشور بهره برداری از دو پروژه فیبر نوری شهرداری مبارکه و شهر مجلسی است. 

بهره برداری از پروژه های شهرداری ها

هدایت به افتتاح پروژه های شهرداری ها توسط معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها در شهرستان مبارکه هم گریزی زد و افزود: پروژه های شهرداری ها در راستای بهسازی، زیباسازی شهری و اجرای طرح های ترافیکی و توسعه فیبر نوری و اینترنت پرسرعت در 7 شهرستان مبارکه روز پنج شنبه افتتاح می شود.

وی افزود: افزایش سرانه ورزشی و احداث پارک محله با احداث زمین چمن مصنوعی از دیگر افتتاح های شهرستان مبارکه است.

افتتاح پروژه اقتصادی در مبارکه

فرماندار شهرستان مبارکه با اشاره به افتتاح پروژه «باغ رستوران کوهستان» با حضور مسئولان استانی در شهرستان مبارکه تصریح کرد: پروژه مذکور که بزرگترین پروژه اقتصادی بهره برداری رسیده به مناسبت دهه فجر در استان اصفهان قلمداد می شود با اعتبار 100 میلیارد تومان در روز چهارشنبه به بهره برداری رسید.

وی افزود: پروژه «باغ رستوران کوهستان» مبارکه در سه فاز تعریف شده است که در فاز نخست اشتغال 57 نفر را در بردارد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =