افتتاح مرکز توسعه و ارتقای سلامت فولاد سنگان در شهرستان خواف

با مساعدت شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان و با هماهنگی و همکاری دانشگاه تهران و فرمانداری خواف، مرکز «توسعه و ارتقای سلامت» با هدف ارائۀ خدمـــات درمـــانی و مشــاوره‌ای به شهــروندان این شهرستان راه‌اندازی شد.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، پس از اینکه این شرکت به‌عنوان معین اقتصادی شهرستان خواف و معین برتر استان خراسان رضوی شناخته شد، با عنایت به اهداف کلان گروه فولاد مبارکه در حوزۀ تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی و توسعۀ پایدار و آبادانی شهرستان خواف، با همکاری شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، این مرکز با هدف ارتقای سطح سلامت خانواده‌ها و ارائۀ خدمات درمان‌های فردی و گروهی، بهبود شاخص‌های سلامت روان و همچنین ارائۀ خدمات درمانی بیماری ژنتیکی، در این شهرستان آغاز به کار کرد.

این مرکز به‌عنوان نخستین مرکز مشاوره و توسعۀ سلامت در شهرستان خواف، مصمم است در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و عینیت بخشیدن به بیانیۀ گام دوم انقلاب، خدماتی در حوزه‌های روان‌پزشکی، روان‌شناسی، پزشکی ژنتیک و مشاور ژنتیکی به مردم محروم این منطقه ارائه کند.

شایان ذکر است فولاد سنگان به‌عنوان عضوی از گروه فولاد مبارکه همواره نگاه توسعه‌محور به اجتماع را به‌عنوان یکی از رسالت‌های اصلی خود در نظر داشته و سعی کرده همگام با تولیدی ایمن و پایدار، عمل به مسئولیت‌های اجتماعی را سرلوحۀ امور قرار دهد.

به نقل از روابط عمومی فولاد سنگان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =