رحمان رضایی

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: می‌دانم بازی سختی برابر تراکتور تبریز داریم اما نتیجه گرفتن در آن می‌تواند راهگشا و روحیه‌بخش باشد.

به گزارش ایراسین، رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتور تبریز در هفته دهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: تراکتور تیم خوبی است و بازیکنان باتجربه و باکیفیتی دارد. تراکتور از نظر کیفی تیم قابل احترامی است و بازی بسیار سختی مقابل این تیم داریم. در دو سه هفته اخیر به چیزی که حقمان بوده است نرسیدیم و شاید در مواردی، اگر در زدن ضربات آخر دقت و تمرکز بهتری داشتیم شرایط به شکل دیگری رقم می‌خورد و می‌توانستیم امتیازهای بیشتری به‌خصوص در دیدار با استقلال، گل‌گهر و پرسپولیس کسب کنیم.

وی ادامه داد: امیدوارم این دقت و تمرکز را در دیدار فردا داشته باشیم تا بازی قابل‌قبولی ارائه داده و نتیجه خوبی به دست آوریم. برخی بازیکنان تراکتور سابقه حضور در ذوب‌آهن را داشته و دو تیم شناخت کاملی از یکدیگر دارند. در آغاز فصل چند بازیکن ما به تراکتور پیوستند که بازیکنان خوبی بودند و بازیکنانی که در تراکتور حضور داشتند نیز جزء باتجربه‌های لیگ بودند.

رحمان رضایی با اشاره به غیبت بازیکنانی مانند دژاگه و حاج‌صفی در ترکیب تراکتور گفت: امیدوارم که در بازی فردا بهترین نمایش را هم از نظر نوع بازی و هم از نظر نتیجه داشته باشیم. البته در بازی‌های قبلی نتوانستیم به حق خود برسیم که در مواردی، ایراد از خودمان بوده است ولی اینها دلیل نمی‌شود که باز هم به همان سبک جلو برویم. این بار باید بتوانیم تلاش بازیکنان و نوع فوتبالی که ارائه می‌دهند را تکمیل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: می‌دانم بازی سختی برابر تراکتور داریم اما نتیجه گرفتن در آن می‌تواند راهگشا و روحیه‌بخش باشد تا بتوانیم با کسب یک نتیجه خوب، شرایط فعلی را به سود خود تغییر دهیم. امیدوارم هم به خاطر هواداران ذوب‌آهن و هم برای هواداران تراکتور فردا بازی خوب و تماشاگرپسندی را ارائه کنیم و بقیه کار را به خدا می‌سپاریم.

وی درباره مصدومان و محرومان تیمش بیان داشت: عبدالله حسینی که کارت قرمز گرفت در بازی فردا حضور ندارد و محمد قریشی را نیز با توجه به مصدومیتی که از چهارهفته گذشته دارد در اختیار نداریم. رضا حبیب‌زاده مصدومیتی جزئی دارد و تلاش‌مان این است که با شرایط خوب برگردد و خوشبختانه سایر بازیکنان را در اختیار داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =