• ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۸
  • کد خبر: 9356
  • readingTime: ۲ دقیقه
ذوب آهن

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با یک لشگر کرونایی مقابل شهرخودرو مشهد تن به شکست دو بر صفر داد.

به گزارش ایراسین، در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران تیم های ذوب آهن و شهر خودرو به میزبانی ورزشگاه فولادشهر  به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری دو بر صفر شاگردان مهدی رحمتی به پایان رسید. ذوب آهنی ها با وجود اینکه بیش از 15 نفر کرونایی داشتند اما نمایش خوبی داشتند و بارها فرصت گلزنی از دست دادند. شهر خودرو با این پیروزی 7 امتیازی شد و به رتبه پنجم جدول رسید. ذوب آهن هم با همان سه امتیازی که داشت در رتبه سیزدهم جدول باقی ماند.

ترکیب ذوب آهن:  شهاب گردان، سید عبدالله حسینی، میلاد جهانی، مهرداد قنبری، ابوالفضل عکاشه، رضا حبیب زاده، سیدمحمد قریشی، محمدعلی کاظمی (محمد سلطانی مهر دقیقه 82)، دانیال مومنی، علی نبی زاده، علیرضا منظمی 

سرمربی ذوب آهن: رحمان رضایی

ترکیب شهر خودرو: میلاد فراهانی، علی نعمتی، امید منصوری، عرفان معصومی، محمدعلی فرامرزی (فرشاد فرجی دقیقه 60)، حسن جعفری، اکبر صادقی (امیر حسین کریمی دقیقه 46)، صادق صادقی، ابوذر صفرزاده (روح الله سیف اللهی دقیقه 60)، امین قاسمی نژاد (رحمان جعفری دقیقه 67)، احمد الجبوری (معراج پور تقی دقیقه 80)    سرمربی شهر خودرو: سید مهدی رحمتی

دقایق حساس:

دقیقه 10- ضربه ابوالفضل عکاشه با اختلاف از کنار دروازه شهرخودرو به بیرون رفت.

*دقیقه 15 گل اول شهرخودرو توسط امین قاسمی نژاد: امین قاسمی‌نژاد، پنالتی را که الجبوری برای شهر خودرو گرفت، با یک شوت مطمئن در شرایطی که گردان هم مسیر توپ را درست تشخیص داده بود، وارد دروازه کرد.

دقیقه 16- علیرضا منظمی روی یک ارسال کرنر، با ضربه سری چکشی دروازه شهرخودرو را تهدید کرد که ضربه او را فراهانی با واکنشی به موقع مهار کرد.

دقیقه 28: شوت روی پای منظمی از نزدیکی نقطه پنالتی با برخورد به مدافع حریف راهی کرنر شد.

دقیقه 36: روی پاس اشتباه حبیب زاده در داخل محوطه جریمه، احمد الجبوری می توانست دروازه را باز کند اما ضربه این بازیکن را با پوشش خوب عبدالله حسینی در خط دروازه، شهاب گردان به راحتی مهار کرد.

دقیقه 38:  شوت سنگین میلاد جهانی از پشت محوطه جریمه با اختلافی اندک از کنار دروازه شهرخودرو راهی اوت شد.

دقیقه 42: ارسال خطرناک جهانی را فراهانی با واکنشی به موقع مهار کرد.

دقیقه 44: روی یک کار تیمی خوب از شهر خودرو، شوت الجبوری در موقعیت تک به تک را شهاب گردان با دست چپ خود مهار کرد.

دقیقه 47 گل دوم بازی توسط امین قاسمی‌نژاد: روی یک ارسال بلند به محوطه جریمه ذوب آهن، امین قاسمی‌نژاد از تعلل مدافعان ذوب آهن نهایت استفاده را کرده و با شوتی روی پا و دقیق دروازه گردان را برای بار دوم باز کرد.

دقیقه 53: ابوالفضل عکاشه روی پاس منظمی از سمت راست محوطه جریمه شوت زمینی را به سمت دروازه حریف شلیک کرد که این شوت را فراهانی با عکس العملی ناقص راهی کرنر کرد.

دقیقه 82: ارسال قنبری و ضربه سر دیدنی عکاشه که با عکس العملی هم از سوی فراهانی مواجه نشد، می رفت به گل اول ذوب آهن تبدیل شود اما توپ با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =