• ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
  • کد خبر: 52666
  • readingTime: ۲ دقیقه
تیم ملی فوتسال

تیم ملی فوتسال ایران در اولین بازی گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا مقابل افغانستان قرار گرفت که با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

به کزارش خبرنگار ایراسین، تیم ملی فوتسال ایران در نخستین بازی خود در جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۲:۳۰ در بانکوک تایلند مقابل افغانستان قرار گرفت که این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود ایران تمام شد.

ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال ایران: باقر محمدی، سالار آقاپور، محمدرضا سنگ سفیدی، مهدی کریمی و بهروز عظیمی.

نیمه اول: بازی با حمله ایرانی‌ها آغاز شد، مجید مرتضایی هدایت تیم ملی فوتسال افغانستان را بر عهده دارد. حملات متعدد شاگردان شمسایی راهی به دروازه افغانستان ندارد. باقر محمدی با یک خروج به موقع از گلزنی تیم حریف جلوگیری کرد و به دلیل خطایی که داشت کارت زرد هم گرفت. احمدعباسی و درخشانی بازیکنان گلزن ایران به زمین آمدند، هفت دقیقه از بازی گذشت، اما هیچکدام از تیم‌ها موفق به گلزنی نشدند. توپ و میدان در اختیار بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران است، افغانستانی‌ها در دفاع خوب کار کردند. گل اول ایران را کریمی روی پاس پشت پای آقاپور برای ایران در دقیقه ۱۰ به ثمر رساند. اکرمی روی بی دقتی توپ را از دست داد و برای اینکه بازیکن افغانستان با محمدی تک به تک نشود مجبور شد خطا و کارت زرد دریافت کند. مسعود یوسف سومین کارت زرد بازی و ایران را گرفت، افغانستان در دقیقه ۱۳ بازی تایم استراحت در خواست کرد. شاگردان مرتضایی حمله‌ای روی دروازه ایران داشتند که محمدی به خوبی شوت بازیکن افغانستان را مهار کرد. محمدی بازیکن افغانستان کارت زرد گرفت، در ثانیه‌های پایانی نیمه اول افغانستانی‌ها به صورت پاور پلی بازی کردند، اما در نهایت این نیمه با نتیجه یک بر صفر به سود ایران تمام شد.

نیمه دوم: در شروع نیمه دوم احمد عباسی دو گل برای ایران به ثمر رساند، افغانستانی‌ها برای جبران گل‌های خورده تلاش می‌کنند و در نهایت مهران غلامی گل اول افغانستان را روی اشتباه آقاپور به ثمر رساند. ۱۰ دقیقه از نیمه دوم گذشته و بازی با نتیجه سه بر یک به نفع ایران است. افغانستان با وجود اینکه اولین حضور خود در جام ملت‌های آسیا را تجربه می‌کند، اما عملکرد قابل قبولی دارد. تعدادی از بازیکنان تیم ملی افغانستان در لیگ برتر ایران مشغول به بازی هستند که این موضوع باعث شناخت بیشتر آن‌ها از بازیکنان تیم ملی ایران شده است. صفری دروازه‌بان تیم ملی افغانستان از زمین خودشان به دروازه ایران رسید و درحالی که همه فکر می‌کردند پاس می‌دهد شوتی به سمت دروازه محمدی زد و این دروازه‌بان هم توپ را دفع کرد تا در نهایت بازی با نتیجه سه بر یک به سود ایران تمام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =