• ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰
  • کد خبر: 29123
  • readingTime: ۱ دقیقه
اسماعیل بادرنگین

سرمربی تیم مس رفسنجان پس از بازی مقابل تیم پیکان تهران گفت: تسویه حساب همه بازیکنان شاکی فصل قبل انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، اسماعیل بادرنگین، سرمربی تیم مس رفسنجان پس از بازی مقابل تیم پیکان تهران اظهار کرد: از بازیکنان راضی هستیم. امروز یکی از بازیکنان اصلی ما دچار اسپاسم شدید از ناحیه کمر بود و یک بازیکن دیگر ما هم در این بازی محروم بود و با این شرایط بازی کردیم.

وی افزود: تیم پیکان تیمی بزرگ و قابل احترام است و به آن ها تبریک و خسته نباشید می‌گویم. ما علی‌رغم اینکه دوست داشتیم بازی بهتری ارائه کنیم و با توجه به اینکه ۶۰ درصد تیم ما بومی رفسنجان است از بازیکنان راضی هستم.

سرمربی تیم مس رفسنجان بیان کرد: در بازی سیستم های مد نظر را پیاده کردیم و دلیل فاصله ایجاد شده در ست آخر در ست آخر خاطر افت بدنی بازیکنان ما بود.

بادرنگین در خصوص اینکه این تیم در هفته اول لیگ از بازی اول محروم شد تصریح کرد: کف پوش سالن تیم ما خوب است و علیرغم تایید آن به بازی گذشته اعزام نشدیم و تیم آماده بازی در یزد بود اما اما فدراسیون با توجه به آیین نامه مسایل مالی باشگاه را مطرح کرد.

وی در خصوص مبالغ واریزی به حساب بازیکنان فصل قبل بیان کرد: طبق گزارش مالی امور مالی باشگاه صنعت مس تمام بازیکنان تسویه حساب کرده‌اند و طبق نامه‌ای که به فدراسیون ارسال شده با تمام بازیکنان تسویه حساب شده است و بر اساس اعلام سازمان لیگ اگر این اتفاق نمی‌افتاد این بازیکنان به هیچ عنوان اجازه بازی نداشتند.

سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: اگر یکی از بازیکنان رضایت نمی‌دادند قطعا این بازی انجام نمی‌شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =