مهدی رهبری

مهدی رهبری گفت: باعث خوشحالی است اکثر شهرها و استان‌ها روی هندبال سرمایه‌گذاری کرده اند.

به گزارش ایراسین، مهدی رهبری سرمربی تیم هندبال نوجوانان فولاد مبارکه سپاهان پس از قهرمانی تیمش در مسابقات جنوب کشور در گفتگو با ایراسین اظهار داشت: مسابقات هندبال نوجوانان منطقه جنوب کشور با شرکت ۱۵ تیم در ۴ گروه برگزار شد، رقابت‌ها جانانه بود و در انتهای رقابت‌ها فرازبام دهدشت موفق شد پارس شهرکرد را شکست دهد و به مقام سوم برسد.

وی ادامه داد: خوشحال هستم که به همراه تیم فنی، هماهنگ و منسجم ذوب آهن فینال را برگزار کردیم، یک بازی جانانه و دلچسب بود و باعث خوشحالی است که در این رقابت‌ دوستانه ما برنده مسابقه شدیم و عنوان قهرمانی را از آن خودمان کردیم.

مهدی رهبری با بیان اینکه باعث خوشحالی است اکثر شهرها و استان‌ها روی هندبال سرمایه‌گذاری کرده اند، افزود: این یک فرصت بود، هفت شهرستان از استان اصفهان توانستند در این رقابت‌ها شرکت کنند، تعداد زیادی از بازیکنان در مسابقه شرکت کردند؛ اما رقابت برای تیم فولاد مبارکه سپاهان و ذوب‌آهن سخت شد.

سرمربی تیم هندبال نوجوانان فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به شرایط کرونایی گفت: بازیکنان از زمان‌بندی آموزش عقب افتادند و بسیاری از تکنیک‌هایی را که باید در طول زمان یاد می‌گرفتند به واسطه بی‌تمرینی آموزش ندیدند و همینطور از لحاظ جسمانی قابلیت‌هایی را باید ایجاد می‌کردند، به واسطه این که نتوانستند تمرین انجام دهند ایجاد نشد، به نوعی باعث شد بازیکنان در چرخه رشد و توسعه‌ای که باید داشته باشند عقب افتادند.

مهدی رهبری با اشاره به حمایت ویژه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از رشته هندبال بیان داشت: جا دارد از محمدرضا ساکت مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان که در راستای توسعه رشته هندبال زحمات بسیاری متحمل می شوند، تشکر کنم. باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در همه رده های سنی پایه رشته های مختلف یک نگرش تازه ای را آغاز کرده و در هندبال هم این مهم را خیلی جدی دنبال شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =