پرسپولیس

در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال‌ ایران، تیم پرسپولیس تهران از سد گل گهر سیرجان گذشت و صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

به گزارش ایراسین، در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال‌ ایران تیم پرسپولیس تهران روز چهارشنبه نهم تیرماه ۱۴۰۰ در ورزشگاه آزادی میزبان گل گهر سیرجان بود و با نتیجه سه بر یک پیروز شد و صدرنشینی خود را با کسب ۵۴ امتیاز تثبیت کرد و گل گهر ۳۵ امتیازی ماند و به رده هفتم سقوط کرد.

در نیمه نخست بازی زیبایی را از هر دو تیم شاهد بودیم که در ابتدا پرسپولیس با دو گل مهدی ترابی پیش افتاد که در ادامه شاگردان امیر قلعه نویی تلاش کردند تا گل های خورده را جبران کنند که دقیقه ۳۹ یونس شاکری اختلاف را به یک گل رساند تا پرسپولیس با برتری دو بر یک راهی رختکن شود.

در ۴۵ دقیقه دوم شاگردان امیر قلعه نویی بازی مالکانه ای را به نمایش گذاشتند اما پرسپولیس نیز در ضد حملات بسیار خطرناک ظاهر شد و حتی دقیقه ۵۷ با شوت احمد نورالهی دیرک دروازه گل گهر را به لرزه انداخت. این پایان کار نبود و دقیقه ۸۴ باز هم احمد نورالهی اقدام به شوتزنی کرد و این بار ضربه زیبای این بازیکن سومین گل را برای قرمزهای پایتخت به ارمغان آورد و شاگردان یحیی گل محمدی با نتیجه سه بر یک پیروز میدان شدند.

ترکیب پرسپولیس:حامد لک، سیدجلال حسینی، حسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی (علی شجاعی۹۱)، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی (فرشاد فرجی۹۱)، امید عالیشاه (مهدی عبدی ۸۰)، شهریار مغانلو (عیسی آل‌کثیر۷۰)      سرمربی: یحیی گل محمدی

ترکیب گل‌گهر:علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، میلاد زکی‌پور، یونس شاکری، سعید صادقی (مرتضی تبریزی۷۹)، محمد آقاجانپور (بهنام برزای۳۷)، رضا شکاری (گادوین منشا۵۲)، علی آرتا، علی صالحی، زنده‌روح، امین پورعلی (علی‌اصغر عاشوری۵۲)    سرمربی: امیر قلعه نویی

تیم داوری: اشکان خورشیدی، علی‌اکبر نوری و علی احمدی/ داور چهارم: حسین زیاری

کارت زرد: امید عالیشاه (۲۳)، میلاد سرلک (۴۹) از پرسپولیس- رضا شکاری (۴۳) از گل‌گهر

دقایق حساس:

*گل اول پرسپولیس دقیقه ۱۲ توسط مهدی ترابی: دقیقه ۱۰ محمد آقاجان‌پور روی امید عالیشاه درون محوطه جریمه مرتکب خطا شد و داور اعلام پنالتی کرد که  ضربه پنالتی مهدی ترابی به سمت چپ دروازه گل‌گهر با عبور از زیر دستان حقیقی تبدیل به گل شد.

*گل دوم پرسپولیس دقیقه ۲۸ توسط مهدی ترابی: مهدی ترابی از سمت چپ با یک سرتوپ و شوت فنی دومین گل خود و پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه ۳۳: ضربه سنگین علیزاده از پشت محوطه جریمه را حامد لک در دو مرحله جمع کرد.

*گل اول گل گهر سیرجان دقیقه ۳۹ توسط یونس شاکری: ارسال احمدرضا زنده‌روح از روی ضربه ایستگاهی را یونس شاکری با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۲+۴۵: ارسال ضربه آزاد امید عالیشاه با ضربه سر کنعانی‌زادگان همراه شد که حقیقی به خوبی توپ را دفع کرد و در ریباند هم ضربه احمد نوراللهی تبدیل به گل نشد.

دقیقه ۵۷: ضربه فنی و ناگهانی احمد نوراللهی از پشت محوطه جریمه به دیرک عمودی دروازه گل‌گهر برخورد کرد و گل نشد.

دقیقه ۵۹: برخورد احسان پهلوان و میلاد زکی‌پور در شرایطی خطا اعلام شد که گل‌گهری‌ها به شدت اعتقاد به پنالتی داشتند، اما اشکان خورشیدی خطا را بیرون از محوطه اعلام کرد.

گل سوم پرسپولیس دقیقه ۸۴ توسط احمد نورالهی: از فاصله ۳۰ متری شوت سنگین و زیبای احمد نورالهی پس از برخورد به دستان حقیقی به تور دروازه گل گهر چسبید.

دقیقه ۹۳: ضربه ایستگاهی میلاد زکی پور را حامد لک با کمک دیرک افقی به کرنر فرستاد.

دقیقخ ۹۷: ارسال میلاد زکی پور با ضربه سر یونس شاکری همراه شد که با اندکی اختلاف از روی دروازه پرسپولیس به اوت رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =