هادی نباتی نژاد
-
حمایت فولاد مبارکه از هنرمندان اصفهانی در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به اهمیت مسئولیتهای اجتماعی گفت: فولاد مبارکه در یک سال گذشته توجه ویژهای به حوزه هنر و حمایت از هنرمندان داشتهاست.
-
مدیر روابط عمومی شرکت فولادمبارکه:
فرآیند ارتباط صنعت و دانشگاه در فولادمبارکه شفاف است
مدیرروابط عمومی فولادمبارکه گفت: فرآیند تحقیق و توسعه از دیرباز دراین شرکت به صورت نظاممند شکل گرفته و در این فرآیند، مقوله ارتباط صنعت و دانشگاه کاملا شفاف است.
-
نشست مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با تعدادی از نمایندگان رسانه های تخصصی صنعت و اقتصاد
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در یک نشست صمیمی با تعدادی از نمایندگان رسانههای تخصصی حوزه صنعت، معدن، بورس و بانک در تهران دیدار کرد. اصحاب رسانه در این جلسه هم اندیشی به ارائه نظر و پیشنهاد درمورد بهبود مستمر همکاری های رسانه ای با این شرکت پرداختند.
-
مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در جمع اصحاب رسانه شهرستان مبارکه :
فولاد مبارکه علاوه بر صنعت باید قطب جبهه رسانه نیز باشد
مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در نشستی دوستانه با اصحاب رسانه شهرستان مبارکه گفت: هدف مجموعه روابط عمومی فولاد مبارکه از برگزاری این نشست، همفکری رسانه ای بیشتر و ایجاد ذهنیت شفاف در خصوص فعالیتهای این بخش از فولاد مبارکه بوده است.
-
مدیر روابط عمومی فولادمبارکه در جمع نمایندگان خبرگزاری ها در استان اصفهان:
ارتباط موثر و پویا با رسانههای جمعی اولویت روابط عمومی فولاد مبارکه است
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در جمع نمایندگان خبرگزاری ها استان اصفهان: از جمله اقدامات اولویت دار روابط عمومی فولاد مبارکه برقراری ارتباط موثر و پویا با رسانههای جمعی است، زیرا باور دارم یکی از بالها و بازوهای اصلی فولاد مبارکه، رسانه ها هستند.
-
مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در جمع مدیران مسئول روزنامه های اصفهان:
اطلاع رسانی دستاوردها باید از مدل پوشش محور به تولید محور تبدیل شود
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه: رسانهها به عنوان یاور و همراه بنگاه های اقتصادی در همه سطوح در کنار ما هستند و همسویی نگاه بنده با نظرات رسانه ها و اینکه از "پوشش محوری" در اخبار به "تولید محوری" برسیم را به فال نیک می گیرم.
-
در مراسم تکریم و معارفه سردبیر پایگاه خبری تحلیلی ایراسین مطرح شد؛
فولاد مبارکه باید به قطب رسانه ای کشور تبدیل شود
مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه: همانگونه که شرکت فولاد مبارکه قطب صنعت ایران است باید به قطب رسانه ای کشور هم تبدیل شود.
-
همزمان با ایام سالروز شهادت حاج حسین خرازی صورت گرفت؛
دیدار مادر شهید خرازی با مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه
مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه با مادر گرانقدر شهید حاج حسین خرازی فرمانده شجاع لشگر امام حسین علیه السلام در دوران دفاع مقدس دیدار کرد.
-
امام جمعه شهرستان مبارکه:
«مسئولیت اجتماعی» فولاد مبارکه در کرونا کاری است کارستان
امام جمعه شهرستان مبارکه گفت: ایفای مسئولیت اجتماعی فولاد مبارکه در ایام کرونا کاری کارستان است.
-
مدیر روابط عمومی فولادمبارکه:
رسالت روابط عمومی؛ معرفی اقدامات بنیادی و امید بخش فولاد مبارکه در کشور است
هادی نباتی نژاد، در نشست مدیران روابط عمومی گروه فولادمبارکه در حاشیه نمایشگاه ایران متافو، گفت: در تمامی شرکتهای گروه، اقدام های بنیادی و امید بخشی صورت گرفته که انتشار آنها در سطح جامعه بر عهده روابط عمومی می باشد.
-
فولاد مبارکه در هفته ای که گذشت
انتصاب مدیر جدید روابط عمومی فولاد مبارکه، بینیازی کشور از واردات الکتروموتورهای کلافپیچ و پینچ رول خطوط نورد، انتخاب شرکتهای گروه فولاد مبارکه در استان چهارمحال و بختیاری به عنوان واحدهای نمونۀ صنعتی این استان و کسب بالاترین رشد قیمت در بین نمادهای زنجیره فولاد توسط فولاد مبارکه مهمترین اخبار این گروه صنعتی در هفته گذشته بود.
-
مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه عنوان کرد:
مراقبت از برند فولاد مبارکه وظیفه روابط عمومی است/برای دست یابی به اهداف نیازمند همراهی تک تک مدیران و کارکنان هستیم
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه گفت: روابط عمومی همواره وظیفۀ مراقبت از برند سازمان را بر عهده دارد و حضور در روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه و جایگاهی که مردان بزرگی در آن خدمت کردهاند، مسئولیت سنگینی بر دوش من نهاده و امید دارم با همراهی و همدلی تکتک مدیران و کارکنان شرکت، بتوانیم اهداف این مجموعه را جامۀ عمل بپوشانیم.
-
مدیرعامل فولاد مبارکه در جلسۀ تودیع و معارفۀ مدیر روابط عمومی:
ارتباطات و روابط عمومی پایه و اساس قدرتمند دموکراسی است
مدیرعامل فولاد مبارکه، درآئین تودیع و معارفه مدیر جدید روابط عمومی این شرکت گفت: رسانهها در کنار روابط عمومی، پایۀ قدرتمند دموکراسی هستند و امروزه به کمک فناوری اقناع مخاطب در زمان کوتاهتری انجام میگیرد.