حجت الاسلام موسوی امام جمعه مبارکه

امام جمعه شهرستان مبارکه گفت: ایفای مسئولیت اجتماعی فولاد مبارکه در ایام کرونا کاری کارستان است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی موسوی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با تاکید بر اینکه شرکت فولاد مبارکه از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: مجموعه کلان مدیریت شرکت فولاد مبارکه در حال انتقال تجربیات هستند که مایه خرسندی است.

وی افزود: اخیرا با برادر عزیز، جناب آقای نباتی نژاد که از چهره های انقلابی و جوان خوش نام و متعهدی است که مدیریت روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه را برعهده گرفتند، ملاقاتی انجام شد که حضور این جوان متدین و دغدغه مند به صنعت و از نیروهای پرافتخار بسیجی رضایت بخش است و آرزوی موفقیت ایشان را از درگاه الهی داریم.

امام جمعه شهرستان مبارکه ضمن تشکر از زحمات مهندس ترابی تصریح کرد: اقدامات مهندس ترابی همواره جهادگونه بوده است. امیدواریم موفقیت های ایشان هم در جایگاه مدیریتی جدید همچون گذشته تداوم داشته باشد تا روز به روز شاهد موفقیت های این صنعت پرفروغ در کشور باشیم.

وی ضمن تشکر از کمک های شرکت فولاد مبارکه در راستای مسئولیت های اجتماعی اظهار داشت: در ابتدای شیوع کرونا نگرانی در بین مسئولان و کادر درمان برای مدیریت ویروس کووید 19 وجود داشت.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی موسوی با تاکید بر اهمیت ورود شرکت فولاد مبارکه در تامین نیاز اکسیژن مراکز درمانی در شیوع کرونا گفت: این تصمیم هوشمندانه شرکت فولاد مبارکه در تامین رایگان اکسیژن مورد نیاز مراکز درمانی نشان داد این واحد صنعتی علاوه بر مدیریت شایسته بحران، در راستای مسئولیت اجتماعی بخردانه اقدام می کند.

وی افزود: نیاز به اکسیژن یکی از دغدغه های جدی مراکز درمانی استان اصفهان قلمداد می شد و شرکت فولاد مبارکه با هزینه بیش از 100 میلیارد تومان اقدام شایسته ای در راستای سلامت جامعه برداشته است.

امام جمعه شهرستان مبارکه بر تامین تجهیزات پزشکی و تامین تبلت مورد نیاز دانش آموزان کم برخوردار هم اشاره ای کرد و گفت: تامین تجهیزات مراکز درمانی توسط شرکت فولاد مبارکه در شیوع کرونا کارستانی در راستای سلامت و ایفای مسئولیت اجتماعی در استان و کشور شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =