فولادمبارکه

معاون اقتصادی استانداری اصفهان گفت: با شیوع پاندمی کرونا، شرکت فولاد مبارکه اصفهان هم در تولید و هم ایفای نقش مسئولیت اجتماعی درخشان حاضر شد.

سید حسن قاضی عسگر در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به اینکه فولاد مبارکه بزرگترین مجتمع صنعتی کشور و بزرگترین تولید کننده فولاد تخت در خاورمیانه است، اظهار داشت: مجتمع فولاد مبارکه با سهم بیش از 50 درصدی در تولید فولد کشور و حدود 12 میلیون تن ظرفیت آهن اسفنجی بزرگترین تولید کننده آهن اسفنجی در جهان محسوب می شود.

وی افزود: با شیوع پاندمی کرونا و تحریم های ظالمانه، شرکت فولاد مبارکه توانست با تولید سه میلیون و 68 هزار تن محصولات گرم،979هزار تن محصولات سرد، 195 هزار تن محصولات پوشش دار و یک میلیون و 86هزار تن سایر محصولات در سال «جهش تولید» خوش بدرخشد.

اشتغالزایی 20 هزار نیرو در برنامه فولادمبارکه

معاون اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه حجم سرمایه گذاری یک میلیارد یورو در مبارکه در دستور کار است، گفت: جذب و استخدام 20 هزار نیرو در برنامه های شرکت فولاد مبارکه اصفهان قرار گرفته است که می تواند در زمینه اشتغالزایی موثر واقع شود.

پایبندی فولاد مبارکه در ایفای مسئولیت اجتماعی 

وی در ادامه بر اهمیت پایبندی شرکت فولاد مبارکه اصفهان در مسئولیت های اجتماعی تاکید کرد و افزود: با شیوع کرونا، این شرکت بر تامین اکسیژن مایع بیمارستانهای تحت پوشش علوم پزشکی کوشید و با تامین بیش از یک هزار تبلت شرایط آموزش برای کودکان بی بضاعت را فراهم کرد.

قاضی عسگر به دیگر اقدامات فولاد مبارکه در راستای مسئولیت اجتماعی گریزی زد و گفت: حمایت از سامانه دوم آبرسانی به اصفهان بزرگ و تونل و سد کوهرنگ بخش دیگری از پایبندی به مسئولیت اجتماعی توسط این شرکت قلمداد می شود. 

وی به روزهای آلوده در اصفهان هم اشاره ای کرد و گفت: شرکت فولاد مبارکه در راستای مسئولیت اجتماعی در حفظ محیط زیست با مشارکت در طرح جامع مترو اصفهان، مبارکه-مجلسی-بهارستان سعی دارد تا علاوه بر ایمنی حمل و نقل به کنترل آلودگی هوا هم یاری برساند، البته توصیه می شود همچون گذشته، در استفاده از فیلترهای الکترواستاتیک و تکنولوژی های به روز دنیا در مهار آلودگی هوا کوشا باشند، چرا که اصفهان ظرفیت این حجم از آلودگی را ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =